خبرگزاری کار ایران

اعتراف تلخ بازیکن سابق رئال مادرید: تا 17 سالگی گرسنه بودم!

asdasd
کد خبر : ۵۸۰۲۳۷

بازیکن سابق رئال مادرید و تیم ملی ایتالیا می‌گوید کودکی سختی داشته و تا دوران نوجوانی‌اش تغذیه مناسبی نداشته است.

به گزارش ایلنا و به نقل از مارکا، ملی پوش سابق ایتالیا، آنتونیو کاسانو، در مصاحبه اخیرش اعلام کرد از اینکه رئال مادرید را ترک کرده تا آخر عمرش پشیمان می‌ماند و معتقد است هرگز در آمادگی کامل با غول‌های اسپانیایی حضور نداشت.

کاسانو تنها دو فصل برای رئال بازی کرد که در 19 بازی دو گل به ثمر رساند. او در سن 35 سالگی حرف‌هایی درباره زمان حضورش در سانتیاگو برنابئو را عنوان کرد.

او در مصاحبه با کانال پلاس فرانسه گفت: یک روز فابیو کاپلو مرا تعویض کرد و در رختکن دیوانه شدم. با هیچ دلیلی به زبان اسپانیایی و ایتالیایی به او توهین کردم. بعد از یک سال سر و کله زدن با همه از رئال رفتم. 

کاسانو پس از پانوچی دومین ایتالیایی مسیحی رئال بود اما نتوانست در حد انتظار ظاهر شود. رئال مادرید من را برای جانشینی لوئیز فیگو و مایکل اوون، دو برنده توپ طلا، استخدام کرد. برای آنها من شخصی مهم و جوان بودم. برخی از بازیکنان پرداخت کرده‌اند که در این تیم بازی کنند اما زمانی که بازی نکردم شکایت کردم.

او بعد از دو سال به سمپدوریا رفت و می‌گوید همیشه از این اتفاق پشیمان است. متاثر کننده ترین اتفاق در زندگی‌ام ترک کردن رئال مادرید بود. در بهترین تیم تاریخ بودم و می‌توانستم مدت طولانی در این تیم بمانم و پول کسب کنم اما غریزه‌ام را دنبال کردم و به اشتباه رفتم.

ملی پوش سابق ایتالیا همچنین درباره زندگی سختش در دوران کودکی گفت: تا 17 سالگی گرسنه بودم. این بدان معنی نیست که نمی‌توانستم چیزی بخورم. مادرم کار نمی‌کرد و خانه دار بود؛ در طول روز حدود دو و نیم یورو به دست می‌آوردیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز