خبرگزاری کار ایران

یک مهاجم دیگر استقلال هم رفتنی شد؛

شهباززاده در آستانه پیوستن به ذوب‌آهن

asdasd
کد خبر : ۵۷۹۸۰۴

مهاجم استقلال بار دیگر با پیشنهاد ذوبی‌ها مواجه شده و اینبار مذاکرات مثبت پیش می‌رود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سجاد شهباززاده، مهاجم استقلال که از ابتدای فصل در این تیم عملکرد قابل قبولی نداشته و در دیدارهایی که در ترکیب تیمش حاضر بوده است گلی به ثمر نرسانده، در آستانه جدایی از جمع آبی‌پوشان قرار دارد.

شهباززاده که حال و روز خوبی در استقلال ندارد، برای چندمین بار در طول فصل با پیشنهاد ذوب‌آهن مواجه شده است و این بار برخلاف دفعات گذشته مذاکرات مثبت پیش رفته است و به احتمال زیاد به زودی قرارداد همکاری امضا خواهد شد.

شهباززاده از بازیکنان مورد علاقه قلعه‌‌نویی است و اولین بار توسط وی از سایپا به استقلال رفت و حتی در تراکتورسازی هم قصد همکاری با او را داشت که محرومیت از نقل و انتقالات مانع آن شد.

این بازیکن ابتدای فصل و در شروع تعطیلات نیم فصل هم از ذوبی‌ها پیشنهاد داشت ولی باشگاه استقلال در قبال او مرتضی تبریزی را از ذوب‌آهن درخواست کرد که این موضوع مانع از همکاری شد ولی اینبار آبی‌های پایتخت تصمیم قطعی به فروش مهاجم خود دارند تا با مبلغ دریافتی از رضایت‌نامه او مهاجم دیگری که مورد تایید شفر باشد را به خدمت بگیرند.

قلعه‌نویی پیش از این فخرالدینی، بختیار رحمانی و اکبر ایمانی را در پنجره زمستانی به خدمت گرفته بود و شهباززاده چهارمین خرید او محسوب می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز