خبرگزاری کار ایران

نیمکت نشینی دردسر ساز؛

ستاره ملی‌پوش سپاهان به دنبال رضایت‌نامه

asdasd
کد خبر : ۵۷۸۹۸۲

مدافع ملی‌پوش سپاهان از نیمکت نشینی در این تیم ناراحت است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سعید آقایی، مدافع چپ سپاهان در دو بازی اخیر تیمش نیمکت نشین بوده و در ترکیب اصلی کرانچار جایی نداشته است و تنها در دیدار اخیر مقابل پارس جم در دقایق پایانی به میدان رفت.

در حال حاضر مهدی رحیمی به عنوان مدافع چپ در ترکیب سپاهان به میدان می‌رود و عملکرد خوبی در این تیم داشته و باعث شده جایگاه سعید آقایی به خطر بیافتاد و احتمال نیمکت نشینی وی در دیدارهای بعدی سپاهان زیاد است.

با توجه به اینکه آقایی از بازیکنان مورد توجه کی‌روش است و جایگاه ثابتی در اردوهای تیم ملی دارد، ادامه نیمکت‌نشینی‌های او در سپاهان می‌تواند در سال منتهی به جام جهانی به جایگاهش در تیم ملی ضربه بزند و همین موضوع ناراحتی شدید مدافع سپاهان را در پی داشته است.

در دیدار با پدیده گفته می‌شد آقایی مصدومیت جزئی دارد و برای احتیاط توسط کرانچار نیمکت‌نشین شده است ولی در بازی با پارس جم هم از او در ترکیب ثابت استفاده نشد.

شنیده‌ها حاکی از آن است که آقایی ناراحتی خود را از نیمکت‌نشینی به گوش کادرفنی و مسئولان باشگاه رسانده‌ است و اعلام کرده اگه به او اعتقادی ندارند رضایت‌نامه‌اش را بدهند تا او در فرصت باقی مانده تا پایان نقل و انتقالات بتواند به تیم دیگری برود.

سپاهان هزینه سنگینی برای جذب آقایی متحمل شده که پاس کردن چک 1.5 میلیاردی گسترش فولاد بخشی از آن است و بعید است به راحتی اجازه جدایی به او بدهد و باید دید در ادامه چه سرنوشتی برای حضور این بازیکن در سپاهان خواهد افتاد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز