خبرگزاری کار ایران

ببینید نفت آسیایی را به چه روزی انداخته‌اند

حمدی‌نژاد: باید با تفاضل بالا سپاهان را می‌بردیم/ حمایت شویم سهمیه آسیا می‌گیریم

asdasd
کد خبر : ۵۷۸۶۶۱

مدافع باتجربه پارس جم از تساوی مقابل سپاهان و شرایط تیمش می‌گوید.

وحید حمدی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار روز گذشته تیمش مقابل سپاهان اظهار داشت: ما مقابل تیم خوب سپاهان بازی داشتیم که هفته گذشته توانسته بود پدیده را با 4 گل شکست دهد ولی ما کاری کردیم آنها در طول نود دقیقه حتی یک موقعیت گل هم نداشته باشند. در سوی دیگر ما موقعیت‌های زیادی داشتیم که متاسفانه گل نشد و اگر دقت می‌کردیم کمترین حق ما 3 امتیاز بود و حتی می‌توانستیم با تفاضل پیروز شویم.

وی در مورد تعویض زودهنگام میثم تیموری و به میدان رفتن خودش به جای او گفت: ظاهرا تیموری آسیب‌دیدگی داشت و تصمیم کادرفنی بود که تعویض شود و من به جای او وارد زمین شدم و امیدوارم توانسته باشم انتظارات کادرفنی را برآورده کنم.

مدافع پارس جم در مورد عملکرد بازیکنان جدید و تغییرات تیم در نیم فصل عنوان کرد: تغییرات با نظر کادرفنی انجام شده است و فکر می‌کنم در جهت تقویت تیم بوده و برای مثال شهرام گودرزی که اولین بازی‌اش را در ترکیب ما انجام داد به نظرم عملکرد خوبی داشت و در ادامه با تیم هماهنگ می‌شود و بهتر از این هم خواهد شد.

حمدی‌نژاد در مورد نتایج اخیر پارس جم و اینکه گفته می‌شود این تیم به رتبه‌های پایین جدول سقوط می‌کند اظهار داشت: حرفی که می‌زنم موضع باشگاه و کادرفنی نیست و نظر شخصی خودم را می‌گویم، با توجه به پتانسیلی که در تیم می‌بینم اگر مسئولان باشگاه به خوبی تیم را حمایت کنند که تا الان هم به نحو احسن این کار را انجام دادند، می‌توانیم در پایان لیگ سهمیه آسیایی کسب کنیم.

وی در پایان با اشاره به تغییرات باشگاه نفت و مطالبات خودش عنوان کرد: در مورد نفت تنها می‌توانم بگویم که متاسفانه تیم خوبی که همیشه مدعی بود و در رقابت‌های آسیایی به جمع 8 تیم راه پیدا کرده بود ببینید در حال حاضر به چه روزی افتاده است. من تنها غصه طلب خودم را نمی‌خورم و برای حال و روز تیم نفت هم ناراحتم. متاسفانه وقتی باشگاه واگذار می‌شود تحقیقات لازم انجام نمی‌شود که فردی روی کار بیاید که هم هزینه کند و هم تصمیمات مناسبی بگیرد و برای همین ما هم تا این لحظه به طلب‌مان نرسیده‌ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز