خبرگزاری کار ایران

سم آلاردایس بعد از ناکامی مقابل منچستر

در لیگ برتر فرصت این همه اشتباه وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۵۷۸۴۰۳

سم آلاردایس مربی اورتون ناامید بود از اینکه تیمش دو گل را به منچستریونایتد هدیه کرده است.

به گزارش ایلنا، این نخستین پیروزی منچستریونایتد در پنج بازی اخیرش بود. اورتون اگرچه بعد از خوردن گل اول تلاش کرد آن را جبران کند اما مقابل دروازه حریف کارایی لازم را نداشت و دومین شکست متوالی‌اش را پذیرا شد.

آلاردایس از دفاع تیمش انتقاد کرد که گل اول را روی یک ضدحمله خورد و زمینه ساز گل دوم هم پرتاب اوت تیم میزبان بود: «ما از نظر دفاعی باید محکم باشیم. در نیمه اول خیلی بد نبودیم اما در نیمه دوم تصمیم گرفتیم که منچستریونایتد را اذیت نکنیم. روی گل اول ما اطراف محوطه جریمه آنها بودیم و آنها هر کاری خواستند کردند، ما عقب کشیدیم و عقب کشیدیم و عقب کشیدیم اما فقط آنها را تعقیب می‌کردیم. بعد منچستر گل اول را زد. هر کسی باشد می‌گوید خب بچه‌ها، اگر می‌خواهید باز هم عقب بکشید آن وقت همه می‌توانند شوت از راه دور را تجربه کنند. این واقعا ناامیدکننده است، می‌توانستیم جلویش را بگیریم. روی گل دوم ما اوت انداختیم و آنها گل زدند. دو گل به آنها هدیه کردیم اما در مجموع آنها بهتر بودند.»

آلاردایس وقتی تیمش با یک گل عقب بود تلاش کرد اوضاع را تغییر دهد، وین رونی را بیرون کشید و جیمز مک کارتی را به بازی آورد. هواداران اورتون این تصمیم را نپسندیدند اما مک کارتی با خراب کردن بازی یونایتد در بهبود وضع تیمش موثر بود: «مک کارتی به بقیه نشان می‌داد می‌شود چه کارهایی کرد. فکر می‌کنم تکل کردن هنوز جزو فوتبال باشد. چند تکل هواداران را سر ذوق آورد و ما را به جلو برد. هنوز باید خیلی چیزها را یاد بگیریم و باید به بازیکنانم یادآوری کنم در لیگ برتر فرصت این همه اشتباه ندارند.» اورتون در چهار بازی آخرش در لیگ برتر برد نداشته و تنها یک گل زده. این تیم برای جذب چنک توسون مهاجم 26 ساله بشیکتاش 25 میلیون پوند پیشنهاد داده: «قطعا ما به بازیکن گلزن‌تری در خط حمله خود نیاز داریم چون در این صورت می‌توانیم نتایج بهتری بگیریم.»

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز