خبرگزاری کار ایران

پوئل: می‌خواهم ریاض محرز بماند

asdasd
کد خبر : ۵۷۸۳۹۴

کلود پوئل، مربی لسترسیتی قرار است با ریاض محرز درباره آینده‌اش صحبت کند.

به گزارش ایلنا، این بال در بازی مقابل هادرسفیلد تاون به میدان رفت و درخشش او باعث شد لستر 3 بر صفر پیروز شود. محرز در دوران حضور پوئل، در ده گل لستر تاثیر داشته است و شش گل زده و چهار گل ساخته است. لستر در این مدت 13 گل زده است.

محرز در تابستان درخواست انتقال داشت، ولی لستر پیشنهاد رم را رد کرد. اکنون پوئل گفته امیدوار است او در جمع روباه‌ها بماند: «من این بازیکن را دوست دارم و می‌خواهم بهترین بازیکنانمان را نگه دارم. از او درباره درخواستش سوال خواهیم کرد اما من خوشحالم که در تیمی مربی باشم که ریاض، جیمی (واردی) و دیگران هستند. می‌دانید که شایعات زیاد است. من دوست دارم که همه بازیکنان برترم را نگه دارم. بازی خیلی خوبی داشتیم و ریاض هم رویایی بازی کرد. مهم است که تا جای ممکن بازیکنانمان را نگه داریم.»

اسلام سلیمانی، هموطن محرز نخستین گل خود را در لیگ برتر پس از ماه آوریل به ثمر رساند. او در این فصل تنها دو بار در ترکیب ثابت لستر بازی کرده است و این بار هم به دلیل مصدومیت واردی بازی کرد.

 پوئل گفت: «او رفتار مثبتی در جلسات تمرینی دارد و پاداشش را با گلی که زد گرفت اما او همچنین خوب هم بازی کرد. جالب است که او را در این سطح و با این کیفیت و این چشم‌انداز مثبت می‌بینیم.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز