خبرگزاری کار ایران

یحیی؛ تنهاترین سرباز مقابل ارتش استقلال

asdasd
کد خبر : ۵۷۷۹۹۵

بازی تراکتورسازی مقابل استقلال می‌تواند آخرین فرصت یحیی گل‌محمدی باشد و او کنار گذاشته شود یا حتی تصمیم به استعفا بگیرد.

یه گزارش ایلنا، تراکتور در حال حاضر در رده دهم جدول قرار دارد که با وضعیت فصول اخیر تیم همخوانی ندارد، ولی نباید فراموش کنیم که تراکتورسازی اجازه خرید بازیکن نداشت، در حالی که هر سال یکی از فعال‌‌ترین تیم‌های بازار نقل و انتقالات بود.

یحیی در حالی هدایت تراکتور را به عهده گرفت که باشگاه از نقل و انتقالات محروم بود و او مجبور شد با داشته‌های محدودی وارد رقابت شود. جدایی خالد شفیعی و مصدومیت هادی محمدی دست این مربی را در خط دفاع کاملا خالی گذاشت و اشتباهات گروسیان درون دروازه امتیازات مهمی از این تیم گرفت. در این شرایط تراکتور توانست فوتبال جذابی بازی کند و با این بضاعت نتایج نسبتا خوبی بگیرد.

بعد از شکست هفته گذشته مقابل پرسپولیس، قهرمان لیگ، مدیریت تراکتور خبر داد که 20 درصد از قرارداد این مربی کم می‌شود، هر چند دلیل آن مصاحبه یحیی عنوان شد. برخی نظرسنجی‌ها در کانال‌های هواداری نشان می‌داد که آنها مقصر این نتایج را مدیریت باشگاه می‌دانند، ولی مدیرعامل ظاهرا تصمیم گرفت با این جریمه توپ را به زمین کادر فنی بیندازد.

مدیریتی که مقصر محرومیت باشگاه از نقل و انتقالات است در آستانه این بازی مهم تصمیم گرفته پشت سرمربی را خالی کند و از طرف دیگر انتظار دارد که گل‌محمدی با حفظ آرامش بتواند تیمش را برای بازی مقابل استقلال آماده کند. یحیی برای این بازی سخت تنهاست و بدون حمایت باشگاه کار سختی برای روبه‌رو شدن با شفر دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز