خبرگزاری کار ایران

دیدار وحید هاشمیان با وزیر ورزش و جوانان

سلطانی‌فر: جایگاه خوبی را برای هاشمیان پیش‌بینی می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۵۷۶۴۷۵

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان دیداری با وزیر ورزش و جوانان داشت.

به گزارش ایلنا مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در دیدارش با وحید هاشمیان بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه های پرسپولیس، بایرن مونیخ، بوخوم، هانوفر و هامبورگ آلمان با اشاره به اهمیت استفاده از تجربه ورزشکاران تحصیلکرده ورزش ایران بعد از دوران قهرمانی گفت: ما در حال فراهم کردن زمینه برای حضور بیشتر جوانان در مدیریت ورزش کشور هستیم و این راهبرد مهم که بر گرفته از توصیه های ریاست محترم جمهوری است نیاز به جوانان با تجربه، تحصیلکرده و خوشنام ورزش کشور دارد.
وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: این فضای جدید که شما به خوبی در انتخابات فدراسیون های ورزشی با انتخاب چهره های جوان و کارشناس توسط مجامع شاهد هستید بخشی از راهبرد ورزش کشور برای رویش مدیران خوش فکر و تحصیلکرده از بدنه قهرمانان و ورزشکاران است.
سلطانی فر گفت: در ادارات کل استانی هم همین روال را حاکم کردیم و حضور مدیران زن و جوانانی با سن مدیریتی کمتر از چهل سال که عملکردشان در طی یکسال گذشته رضایت جامعه ورزش را بدنبال داشته، نمایانگر عزم دولت و وزارت ورزش و جوانان برای مشارکت مدیران جوان و زنان در تصمیم سازی های آینده کشور و نظام است.
وزیر ورزش و جوانان با تقدیر از زحمات هاشمیان برای سالهای زیادی که در خدمت فوتبال و تیم ملی ایران بود گفت: هاشمیان از جمله ورزشکاران با اخلاق، پر تلاش و بادانش فوتبال ایران است و خوشحالم بعد از سالهای موفق حضور در تیم ملی فوتبال ایران و سطح اول باشگاهی جهان، مسیر خوبی را برای آموختن و بالابردن دانش مربیگری خود در پیش گرفته است. من هم به لحاظ دانش فوتبال و هم دانش مدیریتی جایگاه خوبی را برای آقای هاشمیان پیش بینی می کنم.
هاشمیان نیز در این دیدار با تقدیر از سلطانی فر اظهار داشت: توجه او به قهرمانان و ورزشکاران ایران برای من مهم است و خوشحالم که وزیر از من دعوت کرد به دیدنش بروم.
وی درباره امکان حضورش در بدنه مدیریتی ورزش و فوتبال ایران عنوان کرد: من مسیری را برای طی کردن مراحل مربیگری در سطح خوب بین المللی آغاز کرده ام و بر آن تاکید دارم. امیدوارم روزی بتوانم در خدمت ورزش کشورم باشم و برای حضورم در عرصه مدیریتی فوتبال نیاز به تجربه بیشتر دارم. خوشحال خواهم شد در آینده نزدیک این اتفاق بیفتد و در خدمت ورزش و فوتبال ایران باشم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز