خبرگزاری کار ایران

امتیاز گرفتن در نیم فصل دوم خیلی سخت است

جلالی: تیم برتر زمین بودیم

asdasd
کد خبر : ۵۷۶۲۴۹

سرمربی پیکان می گوید اینکه در دقایقی پایانی پنالتی را از دست بدهیم بسیار آزار دهنده است.

به گزارش ایلنا، مجید جلالی سرمربی پیکان با حضور در نشست خبری بعد از دیدار با پارس جنوبی درباره تساوی این تیم در هفته هفدهم گفت:  حیف و حیف از این بازی و تلاشی که ما انجام دادیم. هر دو بازی در دور برگشت همه دیدند که ما چه نمایش خوب و یک طرفه ای داشتیم. خیلی آزار دهنده است که دقیقه 89 پنالتی از دست بدهی و بازی مساوی شود. به هر حال موضوعی که من را ثابت قدم نگه می دارد، عملکرد بازیکنان در مرکز زمین است و اگر نتیجه را بتوانیم بگیریم به همه اثبات می کنیم که تیم بزرگ و خوبی هستیم. با وجود این نمایش هایی که داریم باید تلاش کنیم تا برنده زمین را ترک کنیم.

سرمربی پیکان در پاسخ به این سوال که چرا پیکان بعد از 7 برد متوالی، هفته های زیادی است که موفق به برد نمی شود، پاسخ داد: این اتفاقات در فوتبال است. دو هفته است که باید برنده می شدیم. در دیدار برابر پدیده و این دیدار تیم برتر زمین بودیم و خود شما هم دیدید که ما چه اندازه موقعیت از دست دادیم. بازیکنان ما باید بتوانند موقعیت ها را تمام کنند.

جلالی درباره امتیاز از دست دادن پیکان در بازی های پی در پی، تصریح کرد: اولا که دور برگشت امتیاز گرفتن بسیار سخت می شود. آنهایی که در لیگ برتر تجربه دارند به خوبی می دانند که در یک بازی یک یا دو موقعیت داری و اگر استفاده نکنی، حریف شانس برنده شدن دارد. در این مواقع است که مهره ها قیمت پیدا می کنند. از بین رفتن امتیازات میان تیم های بزرگ، به نفع تیم هایی است که پایین جدول بودند و حالا برای رسیدن به رتبه های بالای جدول تلاش می کنند.

سرمربی پیکان درباره عملکرد داور مسابقه، گفت: صحنه پنالتی را الان دیدم و قطعا پنالتی بود و داور خیلی خوب در این صحنه عمل کرد. روی هم رفته داور بسیار خوب قضاوت کرد. در دور رفت، داور سه پنالتی در جم برای ما نگرفت. داور البته در یک یا دو صحنه به سود حریف سوت زد اما در مجموع خیلی خوب عمل کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز