خبرگزاری کار ایران

درخواست عجیب برانکو از شایان مصلح

asdasd
کد خبر : ۵۷۴۸۷۳

مدافع چپ پرسپولیس در دیدار با فولاد وظیفه‌ای داشت که با آن آشنا نبود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در دیدار این هفته پرسپولیس مقابل فولاد که در اهواز برگزار شد اتفاق جالبی افتاد که در این تیم بی‌سابقه بود.

بعد از تعویض اول پرسپولیس که بشار طبق معمول جای مسلمان را گرفت تصور می‌شد نعمتی به جای احمدزاده به میدان بیاید اما این مصلح بود که جای فرشاد را گرفت و نعمتی به‌عنوان تعویض سوم ده دقیقه بعد از مصلح به میدان آمد.

نکته اصلی این تعویض تغییر پست مدافع سرخپوشان بود. در واقع مصلح به عنوان مدافع چپ وارد زمین نشده و محمد انصاری از جایش تکان نخورده بود و به نظر می‌رسید برانکو از مدافع گیلانی‌اش در نقش هافبک چپ استفاده کرده که البته با این پست غریب و ناآشنا به نظر می‌رسید.

هر چند مصلح در فاز حمله قوی‌تر و مسلط‌تر از فاز دفاع است اما در کارهای ترکیبی چندان موفق نبود و وقتی در لحظات پایانی مقابل دروازه شانس گلزنی داشت، مشخص شد برای هافبک شدن خلاقیت و تکنیک پایینی دارد.

شاید اگر برانکو مثلا از علوان‌زاده یا همان نعمتی به جای احمدزاده استفاده می‌کرد تیمش در فاز حمله شرایط بهتری پیدا می‌کرد و فولاد را در لحظات پایانی عقب نگه می‌داشت اما این هم فقط یک گمانه‌زنی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز