خبرگزاری کار ایران

هری کین به رکورد شیرر رسید

asdasd
کد خبر : ۵۷۴۸۶۳

هری کین، مهاجم تاتنهام در خانه برنلی هت‌تریک کرد و به رکورد 36 گل در یک سال در لیگ برتر رسید. این رکورد پیش از این متعلق به آلن شیرر در سال 1995 بود.

به گزارش ایلنا، کین در سال 2017 توانسته به این تعداد گل در لیگ برسد و آمار گل‌های او در کل 53 گل بوده است. هت‌تریک شنبه او همچنین هفتمین هت‌تریک او در سال جاری میلادی بود.

این ملی‌پوش انگلیسی 34 بازی زمان نیاز داشت تا به این رکورد برسد، در حالی که شیرر آن را در 42 بازی برای بلکبرن به ثبت رساند. کین می‌تواند هفته بعد از رکورد شیرر عبور کند.

موریسیو پوچتینو، مربی تاتنهام گفت: «باید به هری تبریک بگویم. او با 36 گل به رکورد آلن رسیده است. او بازیکنی بسیار مهم است و در طول سه سال و نیم حضور در اینجا همیشه او را ستوده‌ام، نه‌فقط به دلیل گل‌هایش، بلکه به دلیل رفتار، حرفه‌ای بودن، اخلاق و کارهایش در میدان. او الگویی فوق‌العاده برای همه است. برای او بسیار خوشحالم. رسیدن به این رکورد دستاوردی فوق‌العاده برای اوست.»

از او پرسیدند که آیا کین به رکورد 260 گل در لیگ برتر شیرر می‌رسد و او گفت: «هری دارد عالی کار می‌کند اما آلن 10 سال فوق‌العاده با استمرار بازی کرد. باید به او احترام بسیاری گذاشت، چرا که کاری که کرده بی‌نظیر بوده است.»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز