خبرگزاری کار ایران

شرایط نفت برای ما ملاک نبود؛

تهی دست: سهیمه گیلان در لیگ برتر را حفظ می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۵۷۴۶۹۵

هافبک سپیدرود رشت گفت: سهمیه گیلان در لیگ برتر را حفظ می‌کنیم و همه دست به دست هم می‌دهیم چون بحث مربوط به فوتبال استان ماست.

میثم تهی دست در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره پیروزی برابر نفت تهران گفت: نیم فصل دوم را با اقتدار آغاز کردیم و به این پیروزی نیاز داشتیم. در نیمه دوم فشار را بیشتر کردیم و فاصله هم زیاد شد. نمی‌شود گفت که چون نفت مشکل داشته ما برنده شدیم و این را ملاک قرار داده باشیم، به هر حال با حضور آقای روانخواه تغییراتی داشتیم و به آینده امیدواریم.

وی ادامه داد: با نتیجه پرگل این بازی اولا روحیه گرفتیم و دوم توانستیم جایگاهمان در جدول رده بندی را ارتقا بدهیم. ما به آرامش رسیدیم و آن تاکتیک‌هایی که در تمرینات دنبال کردیم در زمین پیاده شد.

تهی دست درباره ایکه با غیبت احمد آهی او در کنار هادی موسوی در خط دفاع بازی کرد، گفت: هر جا که بازی کنم دوست دارم به سپیدرود کمک کنم و فرقی نمی‌کند هافبک باشم یا مدافع. خداراشکر که این بازی را را کمترین اشتباه پشت سر گذاشتیم. سهمیه گیلان در لیگ برتر را حفظ می‌کنیم و همه دست به دست هم بدهیم چون بحث مربوط به فوتبال استان ماست.

هافبک سپیدرود درباره رویارویی با سیاه جامگان در هفته آینده گفت: امیدواریم با امتیاز به رشت برگردیم و امتیاز گرفتن در بازی‌های اینچنینی نیاز ماست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز