خبرگزاری کار ایران

مقابل ذوب آهن برای سه امتیاز می‌جنگیم؛

تهیدست: از صمیم قلب دوست داریم کعبی در سپیدرود بماند

asdasd
کد خبر : ۵۵۷۴۸۸

هافبک سپیدرود رشت گفت: ما نمی‌دانیم که آقای کعبی چه تصمیمی گرفته ولی از صمیم قلب دوست داریم در سپیدرود بماند.

میثم تهی دست در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره آمادگی بازیکنان سپیدرود در تعطیلات لیگ برتر و تمرینات سرخپوشان اظهار داشت: خداراشکر تمرینات خوبی را دنبال می‌کنیم و از این وقفه‌ای که در لیگ برتر رخ داد استفاده کردیم و برنامه‌های خاصی را پیش بردیم. دو بازی دوستانه در این مدت داریم و آماده شروع مسابقات هستیم.

هافبک سپیدرود درباره دیدار برابر ذوب آهن اصفهان در هفته دوازدهم لیگ برتر گفت: نقطه ضعف‌های ما در این زمان برطرف شده و با قوت بیشتر برای این بازی حاضر می‌شویم. چهار بازی سخت خواهیم داشت و یکی از آنها برابر ذوب آهن است اما برای کسب سه امتیاز در خانه می‌جنگیم. فاصله کمی بین بازی‌ها وجود دارد و همه تلاش ما سه امتیاز این بازی است که هوادارانمان را خوشحال کنیم.

تهی دست ادامه داد: در این مدت خبری از پرداخت پول به بازیکنان نبود و به آینده امیدواریم که خبرهای خوبی از باشگاه برسد. در حال حاضر همه بازیکنان تمرکزشان روز تمرین است و شرایط خوبی داریم.

بازیکن سرخپوشان گیلانی که از رده‌های پایه در این تیم حضور داشته، درخصوص جدایی حسین کعبی از این تیم عنوان کرد: ما نمی‌دانیم که آقای کعبی چه تصمیمی گرفته ولی از صمیم قلب دوست داریم در سپیدرود بماند چون دوسال خاطرات خوبی با هم رقم زدیم و از آنجایی که اطلاع داریم او عاشق سپیدرود و شهر رشت است. حال اگر شرایط فراهم باشد مشکلی برای ادامه همکاری ایشان وجود ندارد. ما از هواداران انتظار داریم ما را تنها نگذارند و مثل همیشه در بازی پیش رو ما را حمایت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز