خبرگزاری کار ایران

سپیدرود و بنزین سبز؛ جوانگرایی به سود سرخپوشان

asdasd
کد خبر : ۵۴۸۹۱۷

سرخپوشان گیلانی با ترکیب جوان در دو هفته اخیر نتیجه چشمگیری را رقم زدند.

به گزارش ایلنا، سپیدرود رشت در هفته دهم لیگ برتر دست به اقدام بزرگی زد و پدیده مشهدی را که پارس جنوبی جم را متوقف کرده بود و مدعی صدرنشینی است، با شکست بدرقه کرد. سپیدرود در دیداری که به حریف فرصت اندکی برای عرضه اندام داد موفق شد ۳امتیاز شیرین تصاحب کند و به رده مطمئنی در میانه جدول برسد.

سرخپوشان گیلانی با قولی که علی نطرمحمدی، سرمربی‌شان، داده بود موفق شدند با عبور از بحران هفته‌های اول لیگ دیگر به تیمی باج ندهند که با مشاهده دیدارهای آنها پس از چند هفته اول می‌توان دریافت که این گفته در حد حرف باقی نمانده و پتانسیل تیمی که اسپانسر ندارد بالاتر از این حرف هاست.

سرخپوشان گیلانی در بازی برابر پدیده مشهد که ورزشگاه سردار جنگل میزبان آن بود به قول نظرمحمدی کاری کردند کارستان تا شاگردان رضا مهاجری را بدون امتیاز باقی بگذارند. این بازی در حالی به سود سپیدرود رقم خورد که ترکیب این تیم ریسک هفته گذشته را دوباره تکرار کرد. حمید ملکی، میثم تهی دست و امید سام‌کن سه بازیکنی بودند که از ابتدا در ترکیب حضور داشتند.

در این دیدار که سید هادی موسوی و پویا نزهتی گلزنی کردند میعاد یزدانی، علی دهقان و میلاد قربانراده هم بازیکنان جوانی بودند که برای این نیم به میدان رفتند. سپیدورد که اولین فصل حضور در لیگ برتر را سپری می‌کند در حال حاضر در میانه جدول قرار گرفته و سرمربی جوان این تیم از اعتماد به جوانانش خشنود است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز