خبرگزاری کار ایران

سه پارا دوچرخه سوار به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می شوند

asdasd
کد خبر : ۵۷۴۵۴۱

رئیس انجمن پارا دوچرخه سواری ایران از حضور تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا خبر داد.

به گزارش ایلنا رئیس انجمن پارا دوچرخه سواری ایران از حضور تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا خبر داد.

فرهاد عصفوری گفت: تیم ملی پارا دوچرخه سواری برای نخستین بار به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می شود که نخستین مرحله تمرینات رکابزنان از اول دی ماه آغاز شده و تا بیستم در اهواز پیگیری می شود.

وی افزود: مهدی محمدی، علیرضا قاسمی و بهرام سلیمانی، سه دوچرخه سوار دعوت شده به اردو هستند که در دو مرحله تمرینات خود را تحت نظر علیرضا مکوندی انجام می دهند.

رئیس انجمن پارا دوچرخه سواری اظهار داشت: مهدی محمدی جایگزین مرحوم بهمن گلبارنژاد شده است که امیدواریم جایگزین خوبی برای آن مرحوم باشد. علاوه بر محمدی، دو ملی پوش دیگر در تمرینات تیم ملی حضور دارند و به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می شوند.

وی ادامه داد: تیم ملی برای نخستین بار به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می شود، اما با توجه به ارزیابی تیم های شرکت کننده و نتایجی که در مسابقات کسب کرده اند امیدواریم صاحب مدال شویم.

عصفوری همچنین از قطعی شدن حضور تیم ملی پارا دوچرخه سواری در بازی های پاراآسیایی در جلسه ای که پیش از اعزام تیم انجام می شود، خبر داد و گفت: پیش از اعزام تیم ملی به مسابقات قهرمانی آسیا جلسه ای تشکیل می شود تا تکلیف رشته های حاضر در بازیهای پاراآسیایی قطعی شود. در این جلسه تکلیف حضور تیم پارا دوچرخه سواری در جاکارتا نیز مشخص خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز