خبرگزاری کار ایران

۳ رکابزن معلول به مسابقات قهرمانی آسیا می‌روند

asdasd
کد خبر : ۵۷۲۶۵۳

رئیس انجمن دوچرخه‌سواری جانبازان و معلولین از برگزاری اولین اردوی آمادگی تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در بخش پیست خبر داد.

به گزارش ایلنا، رئیس انجمن دوچرخه‌سواری جانبازان و معلولین از برگزاری اولین اردوی آمادگی تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در بخش پیست خبر داد.

فرهاد عصفوری با اعلام این خبر اظهار داشت: مسابقات قهرمانی آسیا از 266 بهمن ماه به میزبانی مالزی آغاز می شود و ایران نیز با سه نماینده خود در آن حضور می‌یابد.

وی گفت: به همین منظور اولین اردوی تیم ملی از 2 تا 20 دی ماه به میزبانی اهواز برگزار می‌شود و پس از آن یک مرحله دیگر نیز اردو داریم که متصل به اعزام نیز هست.

رئیس انجمن دوچرخه‌سواری پیرامون این رقابت ها خاطر نشان کرد: سه ملی پوش تیم دوچرخه سواری در رقابت های بخش انفرادی و تیمی شرکت می‌کنند و با توجه به اینکه حضور در رقابت های برون مرزی از امتیاز برخورداراست، نتایج کسب شده برای ملی پوشان در رویدادهای پیش رو تاثیر گذار است.

وی افزود: نمایندگان ما در مسابقات بخش انفرادی در دو قسمت یک کیلومتر انفرادی و تعقیبی (4 کیلومتر) شرکت می کنند و در بخش تیمی نیز در ماده تیم اسپرینت حضور خواهند یافت.

بهرام سلیمانی (فارس)، علیرضا قاسمی (تهران)، مهدی محمدی (زنجان)، سه ملی پوش دعوت شده به این اردو هستند که از اول دی ماه وارد اهواز می شوند و تمرینات خود را زیر نظر علیرضا مکنوندی، مربی تیم ملی، انجام می دهند.

سرپرستی این اردو که از 2 تا 20 دی ماه برپاست نیز بر عهده فرهاد عصفوری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز