خبرگزاری کار ایران

صدرنشین چمپیونشیپ تحت تاثیر ستاره نوظهور فوتبال ایران

asdasd
کد خبر : ۵۷۲۳۲۹

وولهور همپتون به دنبال جذب سامان قدوس است.

به گزارش ایلنا، عملکرد درخشان سامان قدوس در لیگ برتر سوئد با لباس تیم اوسترشوندس و انتخاب به عنوان بهترین مهاجم لیگ این کشور باعث شد تا تیمهای اروپایی برای جذب او دست به کار شوند. در این بین دو گل سامان در لیگ  اروپا و نمایش فوق العاده اش محرکی بود در این اتفاق.

وولور همپتون انگلیس، صدرنشین کنون چمپیونشیپ و مدعی اصلی حضور در لیگ جزیره جدی ترین مشتری سامان به حساب می آید. نونو اسپریتو سرمربی کنونی این تیم و سابق والنسیا علاقه زیادی به جذب سامان دارد تا او را در کنار لئو بوناتینی، مهاجم قرضی الهلال خط حمله تیمش را بیش از پیش تقویت کند. 

چند تن از مفسرین و خبرنگاران به نام جزیره نظرات جالبی درباره خرید قدوس دارند:

کریس گالاچر: به نظر می رسد که بازیکن خوبی باشد. اگر بتواند زوج خوبی با بوناتینی تشکیل می دهد به مذاق هواداران خوش خواهد آمد.

آدام سیمئونی: در لیگ سوئد با تیم نه چندان شناخته شده اش نمایش برجسته ای داشت و حالا هم در لیگ اروپا با آرسنال بازی دارند. بعید می دانم او در این برهه از تیمش جدا شود و باید به فکر انتقال او در تابستان بود.

جورج داگلاس: وولوز تیم هجومی خوبی دارد و به نظرم خرید قدوس چندان ضروری نیست و درباره موفق شدن او در اینجا مطمئن نیستم.

آلفی برنز: نونو به دنبال بستن تیمش از الان برای پرمیر لیگ فصل بعد است. سامان در لیگ سوئد گل های زیادی زد  و باید ببینیم در صورت حضور در اینجا می تواند همان درخشش را داشته باشد یا خیر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز