خبرگزاری کار ایران

انتخابات فدراسیون کشتی باید ابطال شود

صحبت‌های جنجالی عباس جدیدی بعد از ترک جلسه انتخابات +فایل صوتی

asdasd
کد خبر : ۵۷۲۱۶۳

عباس جدیدی در آستانه انتخابات فدراسیون کشتی با اعتراض به نحوه برگزاری آن جلسه را ترک کرد.

به گزارش ایلنا، عباس جدیدی که با توجه به اعتراض نسبت به روند و شرایط برگزاری انتخابات فدراسیون کشتی این مجمع را ترک کرد درباره این رفتار خود واکنش نشان داد.

چند شغله‌ها اینجا چه می‌کنند؟

خودم از ترک جلسه ناراحت شدم و از این موضوع متاسفم که جمع صمیمی کشتی و این مجمع مهم را ترک کردم. باید روی قانون حرکت کنیم. تمام نتایج و افتخارات ما زمانی ارزشمند است که قانونمدار باشیم. متاسفانه مشکلی که دامن مجمع انتخاباتی فدراسیون ها را گرفته، بحث دوشغله ها و بازنشسته ها است. می بینید که خیلی از جوان های مملکت پشت درها مانده اند. از سوی دیگر شاهد هستیم که برخی ها از 5، 6 جا حقوق می گیرند. این ظلم به جوان هایی است که مدرک گرفتند و بی کار ماندند. من در این مجمع روسای هیات های استانی را مورد نظر قرار دادم.

اکثر روسای هیات های استانی کشتی دوشغله و بازنشسته هستند

طبق قوانینی که من در اختیار دارم، هیات های ورزشی هم تابع قانون فدراسیون ها هستند. این نیست که بگوییم که هیات های استانی شغل نیستند. متاسفانه اکثر روسای هیات های استانی کشتی دوشغله و بازنشسته هستند. به دلیل قانونی نبودن مجمع من اینجا را ترک کردم. امیدوارم شاهد روزی باشیم که مجمع انتخاباتی فدراسیون ها طبق قانون تشکیل شود.

 

محور اصلی صحبت من قانونمداری بود

فرصت بسیار کم بود. اگر می خواستم وارد برنامه شوم، حداقل 40 دقیقه وقت می خواست. به دلیل کمبود وقت من به کلیات برنامه و سوالاتی که از فدراسیون داشتم، پرداختم. محور اصلی صحبت من قانونمداری بود. این قانون گریزی در انتخابات فدراسیون ها دهن کجی به مردم است. 

 دیوان عدالت اداری هم الان پیگیری کند

من این موضوع را به بازرسی کل کشور انتقال دادم و انتظار داشتم که آنها جلوی برگزاری این انتخابات را بگیرند. این موضوع دامنه گسترده ای پیدا می کند و به دیوان عدالت اداری راه پیدا می کند و برای ورزش ما خوب نیست. من انتظار داشتم که قانون برخورد می شد. با این حال امیدوارم دیوان عدالت اداری هم الان پیگیری کند. من بارها با وزیر ورزش جلسه گذاشتم و موضوع را مطرح کردم. به من گفتند شاید نزدیک 10، 15 هزار درگیر این فرآیند هستند و اگر بخواهیم کاری انجام دهیم، در جامعه موجی ایجاد می شود. من هم گفتم شاید 4، 5 میلیون نفر هم سمت دیگر خوشحال شوند و فرصت پیدا کنند. 

جدیدی درباره اینکه خادم به او 7 دقیقه از فرصت صحبتش را داد،گفت: این موضوعات عجیب نیست. بالاخره برخی ها مطمئن هستند که انتخابات یکطرفه و از قبل مشخص است، از این دست و دلبازی ها هم می کنند.

حجم فایل صوتی: ۱.۱۸M | مدت زمان فایل صوتی: ۰۰:۱۰:۲۰ دانلود فایل صوتی
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز