خبرگزاری کار ایران

هامشیک به رکورد مارادونا رسید

asdasd
کد خبر : ۵۷۱۹۷۸

مارک هامشیک در برد 3 بر یک ناپولی مقابل تورینو که با توجه به باخت خانگی اینتر به اودینزه باعث صدرنشینی این تیم شد، گل آخر را زد.

به گزارش ایلنا، تعداد گل‌های هافبک تیم ملی اسلواکی به 115 رسیده که سال‌ها در اختیار دیگو مارادونا به‌عنوان بهترین گلزن ناپولی بود در حالی که 80 روز پیش آخرین گلش را برای تیمش زده بود.

مائوریتسیو ساری مربی ناپولی گفت: «ما درباره بازیکنی صحبت می‌کنیم که در سطح خارق‌العاده‌ای است. اگر بازیکنی مثل او 45 بازی پایین‌تر از سطح خودش باشد فقط باید بپذیرید و او را در تیم نگه دارید چون قطعا جواب اعتمادتان را می‌دهد. در این چند بازی آخر خیلی پیشرفت داشته.»

ساری درباره پیروزی تیمش هم گفت: «بازیکنان من از باخت اینتر خبر داشتند و این می‌تواند به نفع یا ضررشان باشد چون انگیزه می‌دهد که به صدر جدول بروید و از طرف دیگر فشار روانی مضاعفی وارد می‌کند. در این بازی ما نکات مثبت نتیجه اینتر در سن‌سیرو را به نفع خودمان گرفتیم.»

هامشیک هم گفت: «واقعا لذتبخش است که به‌عنوان یک هافبک 115 گل زده‌ام. ما واقعا از این بازی خوشحالیم چون می‌توانست نتیجه دیگری داشته باشد. ما همان تیمی شدیم که بودیم و این خیلی مهم است.»

سینیشا میهایلوویچ مربی تورینو نیز گفت: «متاسفانه وقتی ناپولی اینطور بازی می‌کند، کنترلش سخت است. آنها قوی‌تر از ما بودند، ظرف چهار دقیقه به گل رسیدند و در نیمه اول با سه گل جلو افتادند. ما تا آخر مبارزه کردیم اما بیشتر از این نتوانستیم.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز