خبرگزاری کار ایران

فتاحی:

تا یک ساعت دیگر وضعیت برگزاری بازی استقلال و ایرانجوان مشخص می شود

asdasd
کد خبر : ۵۷۱۵۶۹

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: تا یک ساعت دیگر قطعا این مساله را اعلام می کنیم که بازی امروز استقلال و ایرانجوان برگزار می شود یا خیر.

به گزارش ایلنا سعید فتاحی در گفت و گو با رادیو ورزش در مورد وضعیت آلودگی هوای تهران و وضعیت بازی های جام حذفی اظهار داشت: از دیشب درگیر این مسایل هستیم اما چاره ای نداریم بازی باید برگزار شود. برگزاری مسابقه در شهر کرج امکان ندارد. به استقلالی ها پیشنهاد برگزاری بازی در شهر قدس را دادیم اما این باشگاه راضی به انجام بازی دراین ورزشگاه نشد زیرا می خواست از حق میزبانی خود استفاده کند.

وی افزود: آخرین به روز رسانی سایت کنترل کیفیت هوا انجام شده  در منطقه 22 نشان می دهد شاخص آلودگی 87 است. ما در حال رایزنی هستیم با مسئولان محترم هستیم ، مصوبه دیروز استانداری هنوز به دستمان نرسیده است. البته نمی خواهیم باشگاه استقلال و هم ایرانجوان ضرر کنند. زیرا ایرانجوان بلیت رفت و  برگشت گرفته اند.

فتاحی در مورد برگزاری بازی پرسپولیس و نفت در روز آینده و مصوبه کمیته اضطرار، گفت: در رسانه ها  مطالبی شنیدم اما چیزی رسمی به ما اعلام نشده ، 2روز قبل نمی شود بازی را لغو نمی کرد. طبق قانون یکساعت قبل از بازی باید وضعیت آلودگی هوا را کنترل کرد اگر شاخص آلودگی بالاتر از حد مجاز بود، بازی باید لغو شود. این مساله هم مثل بارش برف و باران، و وضعیت نامساعد جوی است.

وی در مورد اینکه کمیته اضطرار هوای تهران اعلام کرد که مسابقات ورزشی در هوای باز برگزار نشود، عنوان کرد: کمیته مسابقات سازمان لیگ، فیفا و ای اف سی از خودش معیار آلودگی هوا برای لغو بازی را در نیاورده است. کمیته پزشکی فیفا و ای اف سی روی این عدد 200 تحقیق کرده و آن را اعلام کرده است. کمیته پزشکی فیفا به سلامت بازیکنان اهمیت می دهد. امروز تمامی اداره ها باز است و گفته اند فعالیت ورزشی نباشد ولی اکنون شاخص آلودگی در ورزشگاه آزادی 87 است مساله ای ندارد. متاسفانه در تهران ورزش در هوای آلوده عادت همه ورزشکاران شده است. تا یک ساعت دیگر قطعا این مساله را اعلام می کنیم که بازی امروز استقلال و ایرانجوان برگزار می شود یا خیر، زیرا هر دو باشگاه منتظرند. در مورد بازی فردا هم فردا تصمیم گیری می شود.

فتاحی در مورد قرعه کشی حذفی گفت: اگر بازی امروز لغو شودو بازی پرسپولیس برگزار شود، فردا قرعه کشی برگزار خواهد شد اما اگر هر دو بازی استقلال و پرسپولیس لغو شود، قرعه کشی  در زمان دیگری برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز