خبرگزاری کار ایران

به هیچ باشگاهی تاریخ بازی‌های جام حذفی را اعلام نکردیم

فتاحی: پنالتی ملوان درست بود و با بادرانی‌ها برخورد می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۵۲۹۲۱۹

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ نسبت به اتفاقات دیدار ملوان - بادران واکنش نشان داد.

سعید فتاحی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص اعلام نشدن تاریخ دقیق دیدارهای جام حذفی اظهار داشت: در حال بررسی شرایط مختلف هستیم و برنامه بازی‌ها به زودی اعلام می‌شود. یک بازه زمانی 3 روزه اعلام کردیم و تیم‌ها تاریخ حدودی بازی‌ها را می‌دانند و برای اعلام تاریخ جدید عجله نکنید.

وی در مورد اینکه برخی از باشگاه‌ها تاریخ دیدار خودشان را منتشر کرده‌اند گفت: باشگاه‌ها با مسئولیت خودشان و سرخود اقدام به این کار کرده‌اند و ما هنوز تاریخ دقیق و قطعی به هیچ باشگاهی اعلام نکرده‌ایم و اگر بازی در تاریخی که آنها گفته‌اند انجام نشود مسئولیتش با خودشان است.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد اتفاقات جنجالی دیدار روز گذشته ملوان - بادران عنوان کرد: جنجال خاصی نبود و من خودم در ورزشگاه حضور داشتم و اتفاقات را از نزدیک دیدم. در پایان بازی بادرانی‌ها یک مقدار جنجال درست کردند که در لیگ یک این اتفاقات طبیعی است. باشگاه‌ها باید برای بالابردن سطح رقابت‌های لیگ یک دست از این رفتارها بردارند و خویشتن‌داری خود را بالا ببرند.

فتاحی در پایان گفت: با همکاری کمیته انضباطی قطعاً با این قبیل رفتارها برخورد می‌کنیم. پنالتی دقیقه 94 بازی دیروز از نظر من درست بود ولی چون در آن دقیقه از بازی اعلام شد به خاطرش جنجال ایجاد کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز