خبرگزاری کار ایران

در نیم فصل دوم دروازه‌ها کوچکتر می‌شوند؛

صالحی: پنالتی فروزان گل می‌شد، شاید قهرمان نیم فصل می‌شدیم

asdasd
کد خبر : ۵۷۱۲۶۶

مهاجم پارس جنوبی جم گفت: شانس در پنالتی زدن 50-50 است اما اگر در بازی با پرسپولیس پنالتی محسن فروزان گل می‌شد الان شرایط فرق می‌کرد و شاید در نیم فصل اول قهرمان می‌شدیم.

ابراهیم صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره اردوی آماده سازی پارس جنوبی در تهران و بازی تدارکاتی با سایپا تهران گفت: در تهران اردو برپا کرده‌ایم و برای بازی با گسترش فولاد آماده می‌شویم. روز گذشته هم بازی خوبی با سایپا داشتیم و با اینکه شرایط زمین نامناسب بود و زمین چمن کیفیت نداشت یک تساوی به دست آوردیم.

صالحی درباره شرایط پارس جنوبی در نیم فصل اول لیگ برتر اظهار داشت: ما خیلی خوب شروع و نتایج فوق العاده‌ای هم کسب کردیم. از بازی با فولاد مقداری بدشانسی‌هایمان شروع شد. برابر پرسپولیس می‌شد برنده باشیم و حق ما باخت نبود. به هر حال شانس در پنالتی زدن 50-50 است اما اگر در بازی با پرسپولیس پنالتی محسن فروزان گل می‌شد الان شرایط فرق می‌کرد و شاید در نیم فصل اول قهرمان می‌شدیم. بعد از این بازی با نفت به تساوی رسیدیم و سیاه جامگان را بردیم. ‌می‌شد نیم فصل را آنطور که می‌خواهیم تمام کنیم اما نشد.

مهاجم پارس جنوبی درباره شروع رقابت‌های نیم فصل دوم و تقابل با گسترش فولاد تبریز عنوان کرد: بازی‌ها  قطعا سخت‌تر شده و به قول فوتبالی‌ها در نیم فصل دوم دروازه‌ها کوچکتر می‌شوند. همه تیم‌ها نقطه ضعفشان را می‌پوشانند.

ابراهیم صالحی درباره تقابل با گسترش فولاد تبریز در هفته اول نیم فصل دوم بیان کرد: از زمانی که فیروز کریمی به گسترش فولاد تبریز رفته شرایط آنها کلا تغییر کرده و روز به روز بهتر می‌شوند. بازی سختی برابر آنها داریم.

مهاجم زردپوشان درخصوص اینکه گفته می‌شود مشکلات مالی باعث شده تا بازیکنان به دنبال جدایی باشند، عنوان کرد: مشکلات مالی در همه تیم‌ها وجود دارد و تا به الان برای ما مشکل مالی به آن صورت که همه می‌گویند نبوده و نیست. همه بازیکنان 30 درصد قراردادشان را دریافت کرده‌اند و هفته دیگر هم بخش دیگری را دریافت می‌کنیم.

صالحی درباره روند گلزنی‌اشگفت: این مسئله را قبول دارم که کم گلزنی می‌کنم اما پاس گل ارسال کردم و پنالتی هم گرفتم. خواسته‌های کادرفنی را برطرف می‌کنیم و سبک تیم ما به نوعی است که بازیکنان باید در خدمت تیم باشند. در پایان تشکر می‌کنم از آقای تارتار، آقای رضاییان و مسئولین شهر جم که به فکر ما هستند و همیشه حامی بازیکنان بوده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز