خبرگزاری کار ایران

امیدوارم مسافر روسیه باشم و به اردوی تیم ملی دعوت شوم

فروزان: پارس یقه تیم‌های بزرگ را می‌گیرد/500 میلیون تومان فدای سر استقلال

asdasd
کد خبر : ۵۵۲۹۸۵

سنگربان سابق استقلال تهران معتقد است با تلاشی که دارد یکی از مسافران احتمالی به همراه تیم ملی ایران به روسیه باشد.

محسن فروزان دروازه بان تیم پارس جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، در خصوص شرایط این تیم اظهار داشت: ما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم این بازی هم برای ما خیلی ما مهم است به سه امتیاز آن نیاز داریم.

وی ادامه داد: سپیدرود تیم شهر خودم است و بعد از این بازی برایش آرزوی موفقیت می‌کنم. سپیدرود تیم خوب با هواداران متعصب است امیدوارم رتبه خوبی در جدول در پایان فصل به دست آورد.

دروازه‌بان تیم پارس جنوبی خاطرنشان کرد: شما اگر نگاه کنید پارس جم امسال یقه اکثر تیم‌های بزرگ را گرفته است. ما برای هر بازی برنامه خاصی داریم و هیچ تیمی را پیش از بازی دست کم نمی‌گیریم.

فروزان افزود: تیم پارس مرا با یک تفکر بزرگ جذب کرد همانطور که همیشه دیده‌اید مربیان و مسئولان تیم در مصاحبه‌های خود اعلام کرده‌اند که 50 درصد یک تیم دروازه‌بان است. ما بازیکنان جوان زیاد داریم و مسئولیت من سنگین است. در هر بازی به این فکر می‌کنم که نمایش‌های خوبی داشته باشم و دروازه‌ام را بسته نگه دارم.

دروازه‌بان سابق استقلال که با توجه به شرایط این تیم و احتمال حذف از آسیا به دلیل بدهی، طلب 500 میلیونی خود را به این باشگاه بخشیده درباره آن گفت: هر بازیکنی روی قراردادی که با باشگاه می‌بندد حساب باز می‌کند و این یک اقدام حرفه‌ای است. من به کسانی که دنبال مطالبات خود هستند حق می‌دهم اما بعضی اوقات احساس به منطق می‌چربد و من نمی‌توانستم ببینم به خاطر من تیم به مشکل بخورد. من دوران حضورم در استقلال و لطفی که هواداران به من داشتند را هرگز فراموش نمی‌کنم و هر چه دارم از این باشگاه است که عشق دوران کودکی من بوده و تا ابد هم در قلبم جا دارد. به همین خاطر دوست داشتم کاری اگر از دستم برمی‌آید انجام دهم و 500 میلیون طلبم هم فدای سر استقلال. امیدوارم این تیم هم به حق خود برسد.

وی درباره اینکه آیا تیم پارس جم توانایی کسب عنوان قهرمانی را دارد یا خیر بیان داشت: اولین روزی که تیم به لیگ برتر صعود کرد فقط دنبال این بودیم که در این مسابقات باقی بمانیم مثل سایر تیم‌ها که از لیگ یک صعود می‌کنند به دنبال بقا است اما خوشبختانه الان ما 10 هفته است صدر جدول هستیم. ما تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم که قهرمانی را کسب کنیم بقیه‌اش دست خداست.

دروازه بان پارس جنوبی جم که به همراه این تیم عملکرد خوبی هم داشته درخصوص دعوت شدن به تیم ملی عنوان کرد: فکر می‌کنم این حق من است که ه تیم ملی دعوت شوم، به غیر از من بازیکنان خوب دیگری هم داریم که دیده نمی‌شوند. این در حالی است که ما در صدر جدول هستیم مطمئن هستم یک روز کی روش مت را به تیم ملی دعوت می کند و حقم را می‌دهد. تا آن روز انگیزه ام را بیشتر می‌کنم تا یکی از مسافران تیم ملی به روسیه باشم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز