خبرگزاری کار ایران

انقلاب زیبا/ آغازعملیات نجات سپیدرود؛ ارتش سرخ بیدار شد

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۵۳۸

سپیدرود با تغییرات فراوان نیم فصل دوم را آغاز خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران به اتمام رسید و پرسپولیس موفق شد بالاتر از پارس جنوبی به مقام قهرمانی برسد و در انتهای جدول نیز تیم سیاه جامگان با 8 امتیاز در قعر قرار گرفت. این اتفاق در حالی رخ داد که سپید رود تازه وارد نیز با 12 امتیاز رتبه ای بهتر از پانزدهمی کسب نکرد. آنها بر خلاف دیگر تیم تازه لیگ برتری شده یعنی پارس جم که دوم شدند؛ از انتهای جدول رتبه دوم را مال خود کردند که در نوع خود بسیار طعنه آمیز بود.

سپیدرود فصل را با علی نظرمحمدی آغاز کرد. کسی که موفق شده بود تیم را به لیگ برتر بیاورد. با این حال اوضاع و شرایط آن گونه که انتظار می رفت ادامه پیدا نکرد. بحث مالکیت باشگاه مشخص نبود و شهاب مومنی به صورت موقت زمام کار را تا پیدا شدن یک مالک جدید بر عهده گرفت. مشکلات موجود در باشگاه هیچ کس را راغب به خرید تیم سرخپوش گیلانی نمی کرد تا اینکه سرانجام کیومرث بیات پس از مشورت با مسعود رهنما، مالکیت باشگاه را بر عهده گرفت تا شرایط را تغییر دهد.

چند روز بعد از باخت نا امید کننده خانگی برابر پرسپولیس که پنجمین شکست پیاپی سپیدرود را در پی داشت؛ نظرمحمدی در اینستاگرامش خداحافظی کرد و بیات هم که گویا به نتیجه مشابهی برای سرمربی تیمش رسیده بود پس از برگزاری جلسه ای و البته بعد از کش و قوسی کوتاه، او را از کار برکنار و به جایش امید روانخواه را سرمربی تیم کرد.

بیات برای بالا بردن کیفیت فنی و تجربی  نیمکت خود و همچنین همراه کردن هواداران،  ابتدا سیمائو سیلمار برزیلی را به عنوان مربی و سپس فرهاد کاظمی را به عنوان مدیر فنی برگزید و البته سهیل حق شناس را هم که به تازگی از فوتبال خداحافظی کرده بود به عنوان دستیار در تیم مشغول کرد.

به نظر می رسد با این تغییرات و به نوعی با این انقلاب، باید شاهد سپیدرود رود متفاوت و جدیدی باشیم. سپیدرودی که شاید به چنین شوکی برای خروج از بحران و پایین جدول احتیاج داشت.آنها در دور برگشت رقابت ها به پشتوانه هواداران پروشر خود می توانند از این بحران خارج شوند. ارتش سرخ به دنبال این است تا در اولین سال حضور خود در لیگ برتر، حکم آسانسور را نداشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز