خبرگزاری کار ایران

نظرمحمدی در نشست خبری غایب بود

گلایه مربی سپیدرود از فحاشی هواداران سپاهان

asdasd
کد خبر : ۵۲۷۲۱۶

مربی سپیدرود رشت به دلیل گرفتگی صدای سرمربی این تیم در نشست خبری حاضر شد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش ایلنا، امید روانخواه، مربی سپیدرود رشت، پس از تساوی ارزشمند سرخپوشان گیلانی درخانه سپاهان اظهار داشت: ابتدا می‌خواهم اشاره‌ای به بازی‌های گذشته داشته باشم. درست است که ما در سه بازی ابتدایی‌مان شکست خوردیم، ولی به هیچ عنوان تحت فشار نبوده و تیم برتر زمین بودیم، با این وجود نتوانستیم نتایج لازم را کسب کنیم.

وی افزود: سپاهان امروز بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشت و ما را تحت فشار قرار داد. ما تیم جوان و خوبی داریم و از قبل استراتژی‌مان برای این دیدار مشخص بود. ممکن است ما در سه بازی ابتدایی‌مان شکست خورده باشیم، اما امروز خیلی بهتر از دیدارهای گذشته‌مان ظاهر شدیم، خصوصاً در بخش دفاعی. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: دوست دارم از مجموعه سپاهان تشکر کنم که ورزشگاهی خوبی ساخته و بازیکنان راحت در این استادیوم بازی می‌کنند، اما امروز فحاشی‌هایی صورت گرفت که زیبنده اینجا نیست. درست است که ما بازی تدافعی انجام دادیم و می‌خواستیم دست پر به رشت برگردیم، اما این فحاشی‌ها زیبنده ورزشگاه نیست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز