خبرگزاری کار ایران

دلم برای سپاهان تنگ شده بود

مهدی شریفی: شیر سلطان جنگل است و مهم نیست کجای جدول باشد

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۵۹۳

مهاجم سپاهان در مورد بازگشت به این تیم پس از 2 سال دوری صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، مهدی شریفی در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه سپاهان در خصوص بازگشت به این تیم پس از دو سال دوری اظهار داشت: خوشحالم که به خانه خودم بازگشتم و تلاش می‌کنم همان مهدی شریفی باشم که هواداران از من انتظار دارند و جا دارد بگویم روی حمایت تک تک آنها حساب ویژه‌ای باز کردم.

وی افزود: من در تراکتورسازی شرایط خوبی داشتم و 2 سال خوب در این تیم سپری کردم. ارتباط خوبی میان من و هواداران این تیم برقرار بود و من را دوست داشتند چرا که با جان و دل بازی می‌کردم. من در مکت سپاهان رشد کردم و یاد گرفتم در هر تیمی که باشم روی پیراهن آن تیم عرق و تعصب داشته باشم و هر چه در توان دارم بگذارم و حالا هم خوشحالم که به سپاهان برگشتم.

مهاجم سپاهان در ادامه گفت: دلم برای اینجا تنگ شده بود و انگیزه زیادی دارم تا با کمک سایر بازیکنان وضعیت بهتری برای تیم در نیم فصل دوم رقم بزنیم. می‌دانم انتظارات زیادی از من وجود دارد و اینکه انتظار از من بالا باشد را دوست دارم. سپاهان در نیم فصل اول بدشانسی آورد و تلاش ما این است که به این بدشانسی‌ها پایان دهیم.

شریفی در پایان خطاب به هواداران عنوان کرد: مهم نیست شیر کجای جدول است، مهم این است که سلطان جنگل است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز