خبرگزاری کار ایران

مشکل بزرگ شریفی در بازگشت به سپاهان؛ مهاجم تراکتورسازی ماندنی می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۷۸۵

مهاجم سرباز تراکتورسازی نیم فصل با اتمام خدمتش باید به سپاهان برگردد ولی بازگشت او به این تیم یک مشکل بزرگ برایش ایجاد می‌کند.

به گزارش ایلنا، مهدی شریفی دو سال قبل برای گذراندن خدمت سربازی‌اش از سپاهان به تراکتورسازی پیوست و نیم‌فصل لیگ هفدهم، این دوران برای او پایان می‌پذیرد.

شریفی که هنوز یک سال از قراردادش با سپاهان باقی مانده طبق قانون باید به این تیم برگردد و نیم‌فصل دوم را با پیراهن طلایی‌پوشان آغاز کند. با این حال مسوولان تراکتورسازی به دنبال حفظ این بازیکن در جمع نفرات خود برای نیم‌فصل دوم هستند. بر این اساس تراکتورسازان چند هفته قبل نامه‌ای را به باشگاه سپاهان ارسال کردند و خواهان صدور رضایتنامه شریفی شدند اما تا این لحظه سپاهانی‌ها هیچ پاسخی به باشگاه تبریزی نداده‌اند. بی‌پاسخ گذاشتن نامه تراکتورسازی می‌تواند این تعبیر را داشته باشد که سپاهان می‌خواهد شریفی را به جمع نفراتش در نیم‌فصل دوم اضافه کند.

شریفی با زلاتکو کرانچار سرمربی کروات سپاهان رابطه خوبی دارد و با توجه به نتایج نه چندان خوبی که این تیم کسب کرده، به نظر می‌رسد او به تیم سابقش برگردد. سپاهانی‌ها در حال حاضر مهرداد محمدی، ساسان انصاری و جلال‌الدین علی‌محمدی را به‌عنوان مهاجم در فهرست خود دارند و نیم‌فصل مسعود حسن‌زاده نیز با بهبودی رباط صلیبی‌اش به تمرینات برمی‌گردد. در این شرایط اگر قرار به اضافه شدن مهدی شریفی نیز باشد، بازی کردن این نفرات با مشکل مواجه می‌شود. از سوی دیگر تراکتورسازی که با کمبود بازیکن مواجه است، تلاش می‌کند هر طور شده شریفی را در جمع نفراتش حفظ کند. باید منتظر ماند و دید تا نیم‌فصل چه اتفاقاتی پیرامون شریفی و دو باشگاه تراکتورسازی و سپاهان رخ می‌دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز