خبرگزاری کار ایران

واکنش آل کثیر به پیشنهاد حضور در استقلال

asdasd
کد خبر : ۵۶۷۰۰۸

مهاجم جنوبی استقلال طبق شایعات گزینه حضور در این تیم برای نقل و انتقالات نیم فصل محسوب می‌شود.

به گزارش ایلنا، عیسی آل‌کثیر مهاجم نفت تهران چند روز پیش در رختکن با هم‌تیمی‌اش درگیری فیزیکی پیدا کرد که این مساله خیلی زود رسانه‌ای شد. آل‌کثیر درباره این درگیری که بر سر بازوبند کاپیتانی با محمدی‌زاده داشت، می‌گوید: «ابتدا تاکید کنم که درگیری ما اصلا فیزیکی نبود و یک درگیری لفظی ساده بود که در هر خانواده‌ای رخ می‌دهد. بازی سنگینی را پشت سر گذاشته و هر دو تحت فشار بودیم، جر و بحث‌مان هم هیچ ارتباطی به بازوبند کاپیتانی نداشت. فکر می‌کنم کسی که خبرها را از رختکن بیرون می‌برد جو داده! در حال حاضر هم هیچ مشکلی با محمدی‌زاده ندارم و نمی‌شود وقتی در یک خانواده هستید با برادر خود صحبت نکنید.»

مهاجم نفت تهران درباره چکی که مالک باشگاه برای سه ماه آینده به بازیکنان داده و همین موضوع موجب دلخوری شده، ادامه می‌دهد: «دلخور بودن که برای ما عادی شده. چکی برای برج ۱۲ به ما داده‌اند که نمی‌دانیم پاس می‌شود یا نه. اگر بخواهیم خوشبین به وصول شدن این چک باشیم هم یکی باید بگوید تا ۳ ماه دیگر خرجی خود را از کجا بیاوریم؟ احتمالا باید به سوپرمارکتی‌ها هم بگوییم که به روش قدیمی‌ها از آنها خرید می‌کنیم و هزینه‌های روز ما را بزنند پای حساب سابق! زندگی ورزشکارها با آدم‌های عادی فرق دارد و خرج و مخارج آنها بیشتر است. همه اینها ناراحتی دارد.»

عیسی آل‌کثیر در رابطه با بازی با ذوب‌آهن می‌گوید: «چند هفته‌ای می‌شود که نتایج خوبی نگرفته‌ایم و ذوب‌آهن هم شکست سنگینی داشته و برای جبران به میدان می‌آید. با توجه به اینکه بازی خارج از خانه است برد یا تساوی هر دو برای ما خوب است.»  آل‌کثیر در واکنش به پیشنهاد استقلالی‌ها توضیح می‌دهد: «یک بازی تا پایان نیم فصل باقی مانده و پس از آن درباره رفتن از نفت تصمیم می‌گیرم. درباره پیشنهاد استقلال هم حرف‌هایی شنیده‌ام اما هنوز کسی با من در این رابطه تماس نگرفته و صحبتی نداشته. در این موارد با برادرم مشورت می‌کنم و اگر استقلال پیشنهادش را مطرح کند تصمیمم را می‌گیرم. به خوبی می‌دانم شرایط بازی در استقلال و پرسپولیس متفاوت است به همین دلیل باید به سایر پیشنهادها هم فکر کنم.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز