خبرگزاری کار ایران

تیم ملی می تواند فراتر از انتظار ظاهر شده و نتایج خوبی کسب کند

گل محمدی:امیدواریم حمایت لازم از تیم ملى انجام شود

asdasd
کد خبر : ۵۶۵۸۵۲

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی، گفت: صعود از این گروه غیرممکن نیست. قطعا کار سختی داریم

به گزارش ایلنا یحیی گل محمدی  درباره قرعه کشی رقابت‌های جام جهانی و گروه بندی تیم ملی ایران در این رقابت‌ها، اظهار داشت: به نظرم ما در گروه سختی قرار گرفتیم و کار سختی خواهیم داشت اما این امتیازی محسوب می‌شود که انتظارات از تیم ملی و بازیکنان کاهش پیدا می‌‌کند و این موضوع می‌تواند باعث آرامش تیم ملی شود.

وی افزود: سطح پایین انتظارات باعث می‌شود بازیکنان ما با آرامش بیشتری بازی‌هایشان را انجام دهند و اولویت اصلی به نظرم این است که بازی های خوبی مقابل این تیم ها انجام دهیم و عملکرد خوبی داشته باشیم.

سرمربی تیم تراکتورسازی درباره شانس صعود تیم ملی خاطرنشان کرد: صعود از این گروه غیرممکن نیست. قطعا کار سختی داریم ولی الان در فوتبال فاصله تیم‌ها کم شده و در حال حاضر هم شرایط تیم ملی خیلی خوب است و بازیکنان توانمندی داریم که انگیزه زیادی دارند و می توانند فراتر از انتظار ظاهر شده و نتایج خوبی کسب کنند.

گل‌محمدی تصریح کرد: من خوش‌بین هستم که در این مسابقات نتایج خوبی کسب شود. بازی کردن مقابل تیم‌های پرتغال و اسپانیا فرصت خوبی برای ما محسوب شده و باعث می‌شود بازیکنان ما بیشتر و بهتر دیده شوند و دیده شدن بازی‌های تیم ملی فرصت حضور در لیگ‌های معتبر اروپایی را در اختیار بازیکنان ما قرار می‌دهد و ما بعد از جام جهانی می‌توانیم امیدوار باشیم که بازیکنان بیشتری در اروپا داشته باشیم و من به این موضوع خوش‌بین هستم.

گل محمدى که با پیراهن تیم ملى سابقه گل زنى در جام جهانى را نیز داشته در پایان، گفت: امیدواریم حمایت لازم از تیم ملى انجام شود و در این گروه مقابل تیم‌هاى قدرتمند جهان نمایشى داشته باشیم که به آن افتخار کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز