خبرگزاری کار ایران

پنج فینال هیجان انگیز رئال مادرید در این ماه

asdasd
کد خبر : ۵۶۵۷۱۳

دسامبر ماه سرنوشت‌سازی در فصل رئال مادرید است؛ ماهی که در آن پنج مسابقه می‌دهند که هر کدام به مثابه یک فینال است ضمن اینکه شانس دارند در آخرین ماه سال یک جام معتبر به دست آورند.

به گزارش ایلنا، سفیدها تا اینجای کار در رقابت‌های داخلی فصل فوق‌العاده‌ای نداشتند تا جایی که بارسلونا با مدافع عنوان قهرمانی هشت امتیاز فاصله گرفته و برخی از همین حالا تلاش برای قهرمانی را بی‌فایده می‌دانند. تغییر رویه ضروری به نظر می‌رسد و دسامبر فرصت خوبی را در اختیار شاگردان زین‌الدین زیدان قرار می‌دهد. سه بازی در لیگ و دو بازی در جام جهانی باشگاه‌ها در ابوظبی دارند.

اتلتیک بیلبائو نخستین حریف رئال در ماه دسامبر است که در آخرین بازی امشب در سن‌مامس مملو از هواداران پرسروصدا میزبان قهرمان اروپا است. در این استادیوم خاص رئال عالی نبوده و از 12 امتیاز ممکن در چهار بازی آخرش 7 امتیاز بیشتر نگرفته. بیلبائو هم انگیزه زیادی برای این بازی دارد بخصوص بعد از شکست ناباورانه به تیم دسته سومی فورمنترا و کنار رفتن از جام حذفی.

بعد از آن در پایتخت اسپانیا به مصاف بوروسیادورتموند می‌روند در حالی که صعودشان از گروه حتمی شده و شانسی برای صدرنشینی هم ندارند، برای همین این دیدار اهمیت زیادی ندارد. از خوش‌شانسی مربی فرانسوی، او می‌تواند به چند بازیکن کلیدی‌اش در این دیدار استراحت بدهد تا برای میزبانی از سویا در بازی چند روز بعد سرحال باشند. باشگاه مادریدی به دنبال انتقام از اندلسی‌ها است که فصل قبل به روند شکست‌ناپذیری رئال بعد از 40 بازی پایان دادند.

به خاطر تکرار قهرمانی‌شان در اروپا، یک هفته از اسپانیا دور خواهند بود. جام جهانی باشگاه‌ها فصل قبل فرصتی عالی برای ساختن تیم در کنار یکدیگر شد و این امید وجود دارد که دوباره همین اتفاق برای رئال رخ دهد. فینال این مسابقات 25 آذر(16 دسامبر) برگزار می‌شود و اگر رئال نتواند قهرمان شود، این امکان وجود دارد که اتفاقی غیرمنتظره برایش رخ دهد و جام جهانی باشگاه‌ها به کابوسی برای زیدان و تیمش تبدیل می‌شود.

درست یک هفته بعد از فینال، بارسلونا میهمان بزرگترین بازی فصل است و هیچ جایی برای اشتباه در این بازی وجود ندارد. همه در رئال به این نتیجه رسیده‌اند که رئال برای قهرمانی لالیگا باید هر دو بازی‌اش با بارسلونا را ببرد.

پیروزی در این سه بازی رئال را برای بقیه فصل می‌سازد و بعد راهی تعطیلات زمستانی می‌شوند که در آن امکان تقویت تیم نیز وجود دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز