خبرگزاری کار ایران

خوردبین: خدا را شکر طلسم ذوب‌آهن را شکستیم/ در عمرم چنین پنالتی عجیبی ندیده بودم

asdasd
کد خبر : ۵۶۵۱۳۹

سرپرست پرسپولیس از دیدار این تیم مقابل ذوب‌آهن می‌گوید.

به گزارش ایلنا، محمود خوردبین پس از برتری پرگل پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن، گفت: خدا را شکر بازی خوب و قشنگی را مقابل ذوب‌آهن ارائه دادیم و با پیروزی پرگل به پایان رساندیم. ذوب‌آهن تیم خیلی خوبی بود، اما ما از موقعیت‌های خود بهتر استفاده کردیم.

وی در خصوص شکسته شدن طلسم هفت دیدار بدون پیروزی سرخپوشان مقابل ذوب‌آهن عنوان کرد: بله، خدا را شکر توانستیم به پیروزی خوبی دست پیدا کنیم و بدجوری این طلسم را بشکنیم، اما فوتبال است و بهتر است کری نخوانیم.

سرپرست تیم پرسپولیس در خصوص اعلام پنالتی مشکوک زاهدی‌فر به سود ذوب‌آهن گفت: ما که روی نیمکت نشسته بودیم، چیزی ندیدیم. 50 سال است که در فوتبال حضور دارم، اما در این سال‌ها چنین پنالتی عجیبی ندیده بودم. می‌توانم بگویم این عجیب‌ترین پنالتی تاریخ فوتبالی من بود.

خوردبین در خصوص برطرف شدن مشکل میزبانی مقابل تیم‌های عربستانی عنوان کرد: در حال حاضر که چیزی به ما ابلاغ نشده است. در هفته پیش‌رو عازم مالزی هستیم تا در مراسم قرعه‌کشی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حضور و نسبت به گروه خود مطلع شویم. در خصوص برطرف شدن مشکل میزبانی هنوز من چیزی ندیده و نشنیدم.

وی در پایان در خصوص مراسم قرعه‌کشی جام جهانی خاطرنشان کرد: امیدوارم یک گروه آسان و خوب نصیب‌مان شود تا بتوانیم از گروه‌مان صعود کنیم و فوتبال‌مان از این مسئله سود ببرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز