خبرگزاری کار ایران

کریمی در انتظار نیم فصل و جدایی از استقلال

asdasd
کد خبر : ۵۶۴۸۷۹

از همین حالا می‌توانیم یعقوب کریمی را یکی از بازیکنانی بدانیم که در فهرست خروجی استقلال قرار دارند.

به گزارش ایلنا، با اینکه گفته می‌شود شفر هنوز فهرست خروجی خود را به باشگاه ارائه نداده است اما می‌توان از شواهد متوجه تصمیمات احتمالی سرمربی آلمانی استقلال شد.

فصل پیش که منصوریان ترجیح داد بازیکنان جوان را جای قدیمی‌ترها بگذارد، میلاد زکی پور جای یعقوب را گرفت. میلاد در پست دفاع چپ خیلی خوب کار کرد و خیلی زود کریمی را از گردونه رقابت حذف کرد. همان شرایط در فصل جاری هم برای یعقوب حاکم است و حتی آمدن شفر هم شرایط را برای این بازیکن تغییر نداده است.

کریمی حتی در روزی که زکی پور محروم بود به ترکیب اصلی استقلال راه پیدا نکرد و شفر ترجیح داد از امید نورافکن به‌عنوان دفاع چپ استفاده کند. نوع برخورد شفر با یعقوب کریمی نشان می‌دهد که اعتقادی به او ندارد و این بازیکن به طور حتم در نیم‌فصل دوم باید به فکر تیم جدید باشد. کریمی به لحاظ فنی شرایط خوبی دارد اما به نظر می‌رسد که این بازیکن بیشتر به مسائل حاشیه‌ای می‌پردازد و چند بار هم توسط باشگاه جریمه شده است. شاید پرداختن به همان مسائل او را از شرایط خوب جدا کرده است. خروج نام این بازیکن از دیدار مقابل پیکان نیز به این ماجرا بیش از گذشته رنگ واقعیت بخشیده تا از هم اکنون نام او جزو خروجی‌های استقلال در نیم فصل دانست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز