خبرگزاری کار ایران

اولین آزمون بزرگ شفر خارج از آزادی و در مچ‌اندازی با مرزبان

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۳۲۸

شفر از زمانی که هدایت استقلال را برعهده گرفته 4 بار روی نیمکت استقلال نشسته که هر 4 بازی این تیم هم در ورزشگاه آزادی برگزار شده است.

به گزارش ایلنا، استقلال تاکنون با فولاد، پرسپولیس و نفت تهران در لیگ و نساجی در جام حذفی در آزادی بازی کرده است و در بازی با سیاه‌جامگان برای اولین بار از تهران خارج خواهد شد.

با این شرایط باید منتظر ماند و دید آیا شفر می‌تواند در بازی روز دوشنبه که در ورزشگاه ثامن برگزار می‌شود به اولین 3 امتیاز خود در خارج از تهران برسد یا نه. سرمربی آلمانی استقلال به اندازه کافی فرصت داشته تا عیار خود را در روزهای تعطیل نشان دهد.

این مربی به شناخت نسبی از بازیکنان خود رسیده و به طور حتم کاملا به نقاط ضعف استقلال اشراف پیدا کرده اما این مربی برای نخسین بار است که بیرون خانه باید به مصاف حریفان برود و شاید با جو بازی‌های بیرون خانه آشنا نباشد.

شفر عادت دارد در جریان بازی دایما سوت بزند و با این علامت با بازیکنان خود صحبت می‌کند؛ عادت رفتاری این مربی آلمانی برای مدت‌ها سوژه رسانه‌ها بود.

حالا شفر باید به مشهد سفر کند و بعد از پشت سر گذاشتن تعطیلات لیگ به همراه دستیار خود ساناک روی نیمکت استقلال بنشیند.

ساناک در تعطیلات به استقلال ملحق شد و هنوز در بازی‌ها در کنار تیم نبوده است. تا چندی پیش نیمکت استقلال خالی از مربی بود اما به مرور بنا به خواسته شفر این نیمکت پر می‌شود.

باید دید مربیان استقلال در بازی با سیاه‌جامگان چه تدابیری برای شکست حریف دارند؟

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز