خبرگزاری کار ایران

اتفاق باورنکردنی در لیگ ایران/ گلزن نکونام را کتک زدند! (فیلم)

asdasd
کد خبر : ۵۶۴۰۱۵

دیدار دو تیم خونه به خونه بابل و شهرداری ماهشهر در هفته پانزدهم لیگ دسته اول اتفاق عجیبی در پی داشت.

به گزارش ایلنا، پیروزی دو بر یک روز گذشته خونه به خونه بابل برابر شهرداری ماهشهر اتفاق عجیبی را به همراه داشت که پدید آمدن آن واقعا بی سابقه بود.

پس از دومین گل خونه به خونه در این بازی و خوشحالی روح اله باقری در کنار زمین مربی حریف با او برخوردی ناشایسته داشت که باعث تعجب تماشاگران شد.

باقری در این باره به خبرنگار ما گفت: من بعد از گلزنی به سمت نیمکت می‌رفتم که مربی ماهشهر که بازیکنان این تیم را پشت دروازه تمرین می‌داد به اعتراض تصمیم داور به درون زمین آمد و ضربه‌ای به من زد و سپس هل داد. بعد از این حرکت واکنشی به این قضیه نداشتم چون نمی‌خواستم شادی بعد از گلم را اینگونه خراب کنم. بعد از هل دادن، من به سجاد آشوری برخورد کردم و سجاد دچار مصدومیت شد اما داور فکر کرد که در حال وقت تلف کردن است به همین دلیل به آشوری کارت زرد داد. حرکت ایشان خیلی زشت بود، به هر حال مربی اجازه اعتراض به تصمیم داور را دارد اما هیچ کجای فوتبال کتک زدن بازیکن حریف نوشته نشده. این اقدام برای من جای سوال دارد. در آن لحظه تنها به شادی گل فکر کردم و منتظرم که حکم محرومیت ایشان منتشر شود.

حجم ویدیو: ۶.۷۹M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۲۲ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز