خبرگزاری کار ایران

دهم آذرماه؛ آغاز اردوهای پایانی تیم های گلبال و دو و میدانی جوانان

asdasd
کد خبر : ۵۶۳۷۳۸

اردوهای پایانی تیم های ملی گلبال مردان و زنان و دو و میدانی نابینایان و کم بینایان جوانان جهت شرکت در بازی های پاراآسیایی امارات از دهم تا هفدهم آذرماه در تهران برگزار می شود.

به گزارش ایلنا اردوهای پایانی تیم های ملی گلبال مردان و زنان و دو و میدانی نابینایان و کم بینایان جوانان جهت شرکت در بازی های پاراآسیایی امارات از دهم تا هفدهم آذرماه در تهران برگزار می شود.
دبیر فدراسیون نابینایان و کم بینایان با اعلام این خبر گفت: اردوی متصل به اعزام تیم دو و میدانی با حضور ۱۴ نفر در مجموعه ورزشی شهید هرندی تهران برگزار می شود. این اردو با حضور مهرداد نجفی، ایمان طالبی رسا، محمدرضا اقبالی، سجاد خدایاری، مهدی سیاری، امیرحسین علیپور، علیرضا غوری، علی ملکی منصور، محمد مشهدیان خوزانی، مهرداد مرادی، عبدالکریم زیارت زاده، علیرضا ایزدی، هاجر صفرزاده و فاطمه صفاری و با سرمربیگری علی اصغر هادی زاده و مربیگری سهراب اسدی و هاشم حاصلی انجام می شود.
محسن جعفری درباره اردوی پایانی تیم گلبال جوانان اظهار داشت: اردوی این تیم با حضور محمد شاه محمدی، علی علی آبادی، مهدی عباسی، علی اصغر اکبری مقدم، ابراهیم جنگجو و علیرضا پورناظمیان و تحت نظر محمد کرم کولیوند، سرمربی و محمود یوسفیان، مربی تیم ملی انجام شود.
وی با اشاره به اردوی تیم گلبال بانوان گفت: اردوی متصل به اعزام تیم گلبال بانوان نیز با حضور فاطمه زهرا محمدی، کیانا کریمیان، زهره مطوری، زینب توکلی نیا، ریزان دژآهنگ و رعنا نیازی و با هدایت و سرمربیگری طیبه ملکی و مربیگری لیلا صفری برگزار خواهد شد.
 دبیر فدراسیون نابینایان و کم بینایان افزود: تیم های جوانان برای شرکت در بازی های پاراآسیایی ۱۷ آذرماه به امارات اعزام می شوند و ۲۴ آذرماه به ایران برمی گردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز