خبرگزاری کار ایران

اعتراض آقای مربی؛ من مسوول تمدید قرارداد کورتوا نیستم

asdasd
کد خبر : ۵۶۳۳۶۷

آنتونیو کونته گفته، در جایگاهی نیست که تیبو کورتوا را متقاعد کند که قرارداد جدیدی با چلسی امضا کند. قرارداد این بازیکن بلژیکی در پایان فصل بعد منقضی می‌شود و او هنوز آن را تمدید نکرده است.

به گزارش ایلنا، کورتوا پیش از برد چهار بر صفر چلسی مقابل قر‌ه‌باغ گفت که ترجیح می‌دهد تا اواخر فصل درباره قراردادش مذاکره‌ای نداشته باشد و تنها روی عملکردش در میدان تمرکز کند.

رئال مادرید مدت‌هاست که این دروازه‌بان را می‌خواهد. از سوی دیگر، داوید دخئا، دروازه‌بان منچستریونایتد هم مورد توجه آنهاست. رئالی‌ها قصد دارند یکی از این دو دروازه‌بان را به‌عنوان جانشین کیلور ناباس به خدمت بگیرند. هر دو نفر سابقه بازی در اتلتیکو مادرید را دارند و کورتوا هم گفته که دوست دارد روزی به اسپانیا برگردد.

اکنون کونته می‌گوید: «راستش را بگویم، به نظرم این مساله باشگاه است، نه من. من دوست دارم نظر خودم را درباره مسائل فنی بدهم اما برای باشگاه مهم است که با این مساله روبه‌رو شود. می‌توانم به شما بگویم که او یکی از بهترین‌هاست و شاید بهترین دروازه‌بان دنیا باشد. او بازیکن خیلی مهمی برای چلسی است، ولی تمدید قراردادش کاری است که باشگاه باید انجام دهد.»

از کونته پرسیدند، آیا با توجه به شرایطی که مسعود اوزیل و الکسیس سانچس در آرسنال پیدا کردند، اوضاع کورتوا هم باید برای چلسی نگران‌کننده باشد و او گفت: «همانطور که خیلی عالی می‌دانید، اگر بازیکن بزرگی تصمیم بگیرد که قرارداد جدیدی با باشگاه امضا نکند، کار برای باشگاه سخت خواهد شد اما در همین زمان فرصت کافی برای حل این مساله وجود دارد. در این فصل، سانچس و اوزیل قراردادشان به پایان می‌رسد. این اوضاع آسان نیست اما هر باشگاهی باید تلاش کند که چنین مسائلی را حل کند.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز