خبرگزاری کار ایران

مقابل پدیده هم ریباند پنالتی گل کردم

علی‌اصغر عاشوری: قلعه‌نویی اشتباه می‌کند، زود وارد محوطه نشدم/ حامد لک در تمرینات هم همین مدلی است

asdasd
کد خبر : ۵۶۳۳۰۲

هافبک گلزن فولاد خوزستان ادعای قلعه‌نویی در مورد ورود زودهنگامش به محوطه جریمه هنگام پنالتی را قبول ندارد.

علی‌اصغر عاشوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص پیروزی فولاد مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: بازی خوبی بود و تیم حریف قصد داشت شرایط نه چندان خوب خودش را سر و سامان دهد و ما هم می‌خواستیم در کورس بالای جدول بمانیم و همین موضوع بازی را سخت کرده بود.

وی افزود: ذوب‌آهن از امتیاز میزبانی بهره می‌برد و برای همین ما در کنار پیروزی نیم نگاهی هم به تساوی داشتیم و این نتیجه هم برای ما بد نبود ولی خوشبختانه توانستیم هر 3 امتیاز بازی را کسب کنیم و جایگاه‌مان در جدول حفظ شود.

هافبک فولادی‌ها در مورد صحنه پنالتی اعلام شده از سوی داور گفت: به نظرم تصمیم درستی از سوی داور اعلام شد. ذوب‌آهنی‌ها اعتراض داشتند ولی من نزدیک به صحنه بودم و بازیکن آنها پای جانفزا را زد و خطا بود.

عاشوری در مورد گلی که در برگشت پنالتی زد هم اظهار داشت: من فکر می‌کردم زهیوی توپش را گل کند ولی خودم هم آماده ورود به محوطه هستم تا از ریباند استفاده کنم. جلوی پدیده هم روی پنالتی مبعلی چنین گلی زدم.

وی در مورد اعتراض قلعه‌نویی و اینکه گفته بود زودتر از ضربه وارد محوطه جریمه شده است هم خاطرنشان کرد: اصلاً چنین چیزی نیست و آقای قلعه‌نویی اشتباه می‌کند. من خودم به این مسائل دقت زیادی دارم و صبر می‌کنم تا در وقت قانونی وارد محوطه شوم و از توپ برگشتی استفاده کنم. چون سرعت زیادی در این کار دارم ممکن است اشتباه ایجاد شود که زودتر وارد شدم.

هافبک فولاد در مورد اعتراض ذوبی‌ها به شیوه بازی حامد لک عنوان کرد: متاسفانه در فوتبال اینجوری جا افتاده که حامد لک تمارض و وقت‌کشی می‌کند ولی اصلاً چنین چیزی نیست. او سبک خاص خودش را دارد و در تمرینات هم همین شکلی است. البته وقتی تیم جلو باشد هم نمی‌شود انتظار داشت برای بازی عجله داشته باشیم. ضمناً گلی که زدم را به حامد لک و علی حمیدی که تولدشان بود تقدیم کردم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز