خبرگزاری کار ایران

بازیکنان راه یافته به مرحله نیمه نهایی مسابقات بین المللی بدمینتون مشخص شدند

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۳۱۸

بازیکنان راه یافته به مرحله نیمه نهایی اولین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون جوانان مشخص شدند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، در اولین دیدار امیر جباری به همراه امیر حسین نورعلیان به مصاف محمد چهارمالی و محمد امین علی اکبریان رفتند که این مسابقه با نتیجه ۳ بر صفر به صود جباری و نورعلیان خاتمه یافت و آنان راهی دیدار مرحله نیمه نهایی قسمت دو نفره شدند.

دومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی در قسمت دو نفره بین نیما رستم پور، سینا جاویدی و محمد امین عابدی و امیر ارسلان امیری برگزار شد که این دیدار در پایان با نتیجه ۳ بر صفر به سود رستم پور و جاویدی خاتمه یافت و آنان نیز به دیدار مرحله نیمه نهای راه یافتند.

سومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی بین مهدی انصاری، علی حسین خانی و زانا قادر و پایان شهبازی برگزار شد که این دیدار نیز در پایان با نتیجه ۳ بر صفر به صود انصاری و حسین خانی پایان یافت و آنان نیز راهی دیدار نیمه نهایی شدند.

چهارمین دیدار مرحله یک چهارم نهایی بین متین مقیمی، پویا حیدری وعلی باستانی و علیرضا کرمی برگزار شد که این دیدار در پایان با نتیجه ۳ بر صفر به سود علی باستانی علیرضا کرمی خاتمه یافت و آنان نیز به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

اولین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون جوانان در روزهای اول تا چهارم آذر ماه جاری با شرکت ۳۷ بازیکن داخلی و خارجی در تالار اختصاصی بدمینتون شهرستان سمنان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز