خبرگزاری کار ایران

قهرمانان اولین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون جوانان پسر درشهر بوکان شناخته شدند

asdasd
کد خبر : ۵۲۸۱۶۰

اولین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون پسران رده سنی جوانان جام “میش مرغ ” که از روز اول شهریور ماه جاری در سالن بدمینتون شهر بوکان استان آذربایجان غربی آغاز شده بود، بعدازظهر امروز ( جمعه ) با شناخت قهرمانان خود در قسمت یک نفره و دونفره به کار خود پایان داد .

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدمینتون ، در قسمت یک نفره مهدی چهارمحالی از فارس با پیروزی برابر حریفان خود درمرحله نهایی به مقام قهرمانی دست یافت.
مهدی انصاری از زنجان دوم شد وعلی باستانی از اصفهان به همراه علی حسین خانی از زنجان به مقام سوم مشترک یک نفره دست یافتند.
در قسمت دونفره نیز تیم های دونفره زانا قادری و پارسا شهبازی از کردستان با پیروزی برابر کیوان ثبوتی و علیرضا بیگدلی از زنجان در مرحله نهایی به مقام قهرمانی دست یافتند.
کیوان ثبوتی و علیرضا بیگدلی از زنجان دوم شدند و صالح سنگ تراش و محمدمهدی میرشکاری از سیستان و بلوچستان و مهراد خان محمدی و فرید یاسمی از زنجان به مقام سوم مشترک دست یافتند .
در پایان این رقابتها نفرات اول و دوم مدال های خود را به خانواده شهید مدافع حرم حججی تقدیم نمودند.
اولین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون پسران رده سنی جوانان ” جام میش مرغ ” با شرکت ۷۳ بازیکن در قسمت یک نفره و ۲۷ تیم دونفره در روزهای اول تا سوم شهریور ماه جاری در شهر بوکان برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز