خبرگزاری کار ایران

گزارش ویژه سایت NH هلند از درخشش ستاره ایرانی

جهانبخش: با قلبم برای پرچم ایران بازی می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۵۷۹

سایت هلندی به درخشش علیرضا جهانبخش در لیگ هلند پرداخت.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت NH هلند، هفته گذشته یک دیدار ویژه بین المللی برای علیرضا جهانبخش بود. جهانبخش به همراه ایران در دیداری دوستانه برابر ونزوئلا در نایمخن بازی کرد. ما نمایش وینگر راست آلکمار در نایمخن را دنبال کردیم.

جهانبخش گفت: من با قلبم برای پرچم ایران بازی می‌کنم.

به طور معمول جهانبخش برای حضور در بازی های بین المللی در سراسر جهان سفر می کند. آخرین فیفا دی برای او بد نبود. در هفته گذشته برابر پاناما در اتریش بازی کرد و دوشنبه گذشته نیز با ونزوئلا در نایمخن رو به رو شد.

جهانبخش ادامه داد: "من همیشه کنجکاو بودم چرا که ما قبلا در اردوی آموزشی در هلند بازی نکردیم زیرا شرایط بسیار خوبی در اینجا وجود دارد. "

ایران با تک گل جهانبخش مقابل ونزوئلا به برتری رسید: مدت‌ها بود برای ایران گلزنی نکرده بودم.

هرچند نمایش او در تیم ملی ایران خوب بوده اما جهانبخش در لیگ هلند به مراتب موفق تر عمل کرده است: بعد از گلزنی به خرونینگن اعتماد به نفس بیشتری کسب کردم. حالا می فهمم که یک عملکرد خوب برای یک مهاجم کافی نیست، شما باید گل بزنید و پاس گل هم ارسال کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز