خبرگزاری کار ایران

رفتار کی‌روش حرفه‌ای نیست؛

پیوس: می‌توانیم جزو ۴ تیم نهایی جام ملت‌ها باشیم / با ضد حمله به جایی نمی‌رسیم

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۶۹۶

در جام‌جهانی شرایط ما فرق می‌کرد و باید ساختار دفاعی تیم‌مان را در درست می‌کردید، اما الان باید در فاز هجومی قوی عمل کنیم.

مهاجم سابق تیم ملی کشورمان معتقد است فوتبال‌ایران بالاتر از سطح آسیا است و مقابل تیم‌های عربی نباید مشکل خاصی داشته باشیم و اگر بچه‌ها با غیرت و تعصب ایرانی کار کنند می‌توانند برای تیم ملی ما در جام ملت‌های آسیا گره‌گشا باشند

گفت‌وگوی فرشاد پیوس با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

شرایط تیم ملی را در آستانه جام ملت‌های آسیا چطور می بینید؟
به هر حال بچه‌ها در استرالیا هستند و تمرینات را دنبال می‌کنند به نظر من بازیکنانی که سرباز بودند وبه تیم اضافه شوند، خیلی می‌توانند به تیم ملی کمک کنند، چون بازیکنان خیلی‌خوبی هستند کی‌روش با اضافه‌شدن این بازیکنان دیگر نباید بهانه‌ای داشته باشد، چراکه وقت هم به اندازه کفی داشته و در اردوی آفریقای‌جنوبی و استرالیا تمرینات را برگزار کرده است.

فکر می کنید تیم ملی چه عملکردی در جام ملت های آسیا خواهد داشت؟
کارمان سخت است، اما غیرت و تعصب بچه‌های‌ایرانی می‌تواند گره‌گشا باشد و فوتبال خوب و زیبایی بازی‌کننده؛ ما با عرب‌ها می‌توانیم راحت بازی کنیم و ببریم، چون در حد و اندازه نام ایران نیستند. ما اگر هجومی بازی کنیم و به محوطه جریمه حریفان نردیک شویم و نفرات بیشتری مقابل دروازه آنها داشته باشیم می‌توانیم نتیجه بگیریم. در جام‌جهانی شرایط ما فرق می‌کرد و باید ساختار دفاعی تیم‌مان را در درست می‌کردید، اما الان باید در فاز هجومی قوی عمل کنیم.

اما کی‌روش اعلام کرده مثل جام جهانی بازی خواهیم کرد؟
اگر الان و در جام ملت‌های آسیا دفاعی بازی کنیم و دنبال ضد حمله باشیم نمی‌توانیم موفق شویم، اما اگر هجومی بازی کنیم می‌توانیم جزو ۴ تیم مسابقات باشیم و حتی به فینال هم برسیم.

کی‌روش اعلام کرده ضعیف‌ترین تیم مسابقات به لحاظ تدارکات هستیم. در این زمینه چه نظری دارید؟
خود کی‌روش امکانات ما را می‌دانسته و آمده و گفتن این حرف‌ها صحیح و حرفه‌ای نیست که بخواهد توپ را در زمین فدراسیون بیندازد، چون شرایط خوبی برایش فراهم کرده‌اند. کی‌روش اگر روی تیم‌ملی و کارش تمرکز کند می‌تواند موفق شود، البته مربی همیشه این حرف‌ها را می‌زند تا توپ را در زمین فدراسیون بیندازد. ما در حال‌حاضر شرایط خوبی داریم و تیم ایران یک سر و گردن از آسیا بالاتر است. بچه‌های تیم ملی ایران مرد روزهای سخت هستند و تیم‌ملی می‌تواند در این مسابقات نتیجه بگیرد و دل مردم را شاد کند.

گروه ایران را چطور ارزیابی می کنید؟

گروه سختی است و هر ۳ تیم روش و سیستم خاص خودشان را دارند بحرین شاید ضعیف تر باشد اما قطر و امارات خیلی خوب سرمایه گذاری کرده اند قطر چند سال دیگر میزبان جام جهانی است و برنامه ریزی خوبی دارند اما بالاتر از آنها هستیم عرب ها به بازی سرعت نمی دهند و دنبال حواشی هستند و باید مراقب شیطنت های آنها باشیم تا لطمه نخورد عرب ها فوتبال ساده ای بازی می کنند و ما اگر به بازی سرعت بدهیم و از تمام نقاط زمین استفاده کنیم می توانیم موفق شویم.

تیم ایران در این مسابقات شانس قهرمانی دارد؟
می توانیم جزو ۴ تیم شویم قرعه ما قرعه بدی نیست و اگر به جمع ۴ تیم نهایی برسیم، خوب است نیمه نهایی وفینال هم شرایط خاص خودش را دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز