خبرگزاری کار ایران

ناراحتم اما قرار نیست گریه کنم

asdasd
کد خبر : ۵۵۹۵۱۳

مرد شماره یک تنیس جهان پس از شکستش مقابل داوید گوفین در رقابت‌های مسترز لندن اعلام کرد که در مسابقات پایانی فصل، تور فینال ATP شرکت نخواهد کرد.

به گزارش ایلنا، رافائل نادال 31 ساله در سه ست با نتایج 7 بر 6 ،6 بر 7 و 6 بر 4 مقابل حریف بلژیکی‌اش که در رده‌بندی برترین تنیسورهای جهان هفتم شد، مغلوب شد و به این ترتیب بخت راجر فدرر سوییسی برای فتح این رقابت‌ها بیشتر شد.

نادال پس از این مسابقه 2 ساعت و 32 دقیقه‌‌ای‌اش گفت که برای ششمین بار از حضور در مسابقات فینال تور ATP انصراف می‌دهد و دلیل آن هم برطرف نشدن مصدومیت زانویش است که از زمان حضورش در اوپن آمریکا او را آزار می‌دهد.

او که امسال فاتح دو گرنداسلم (اوپن فرانسه و اوپن آمریکا شد) پیشاپیش کریسمس را به طرفدارانش تبریک گفت: "من در طول مسابقه می‌دانستم که نمی‌توانم در مسابقات پایان فصل شرکت کنم. چه می‌بردم چه می‌باختم، من در آن رقابت‌ها شرکت نمی‌کردم چون در این مقطع به هیچ عنوان از حضور در زمین بازی لذت نمی‌برم. بعد از این فصل فوق‌العاده حقم نبود که دو روز یا بیشتر را با احساسی وحشتناک در زمین بازی بگذرانم. می‌دانم که چه کاری باید انجام دهم. تمام چیز‌هایی که در گذشته برایم در چنین شرایطی رخ داده است را می‌دانم و راه درمانش را هم می‌دانم. نکته مثبت قضیه این است که اتفاق جدیدی رخ نداده است. هر کسی که در تیم ملی حضور دارد در این زمینه از تجربه کافی برخوردار است. پس باید دید که پروسه درمان نتیجه خواهد داد یا نه."

"من مجبور به اتخاذ این تصمیم شده‌ام. ناراحتم اما قرار نیست گریه کنم. من فصل فوق‌العاده‌ای داشته‌ام. سعی کردم خودم را به مسابقات آخر فصل برسانم اما اینکه در این مسابقه از لحاظ کسب نتیجه به حریفم نزدیک بودم هم خودش یک معجزه بود.» نادال با انصراف از مسابقات پایان فصل، همچون اندی ماری و نواک جوکوویچ خودش را برای بازگشت در ابتدای ماه ژانویه و اوپن استرالیای سال 2018 آماده خواهد کرد."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز