خبرگزاری کار ایران

مصدومیت، گرت بیل را ویران کرده

asdasd
کد خبر : ۵۵۸۳۶۱

کریس کولمن مربی تیم ملی ولز می‌گوید آخرین مصدومیت گرت بیل، ستاره‌اش را ویران کرده و شاید مجبور شود روش تمرینش را تغییر دهد.

به گزارش ایلنا، بازیکن رئال مادرید از اوایل مهر بازی نکرده و نتوانسته تیم کشورش را در آخرین و حساس‌ترین بازی‌های مقدماتی جام جهانی همراهی کند که منجر به حذف تیم حاضر در نیمه‌نهایی یورو 2016 از جام جهانی روسیه شد. او برای دو بازی دوستانه با فرانسه و پاناما دعوت شد اما کنار کشید تا روی بازگشت به آمادگی کامل بدنی در اسپانیا تمرکز کند. این بازیکن 85 میلیون پوندی در آستانه رهایی از مصدومیت ساق پا بود که پنج‌شنبه آسیب جدیدی برایش پیش آمد.

آنطور که رئال مادرید گزارش داده بیل ممکن است تا شش هفته نتواند بازی کند و مربی ولز که تیمش جمعه شب با دو گل به فرانسه باخت، گفت: «او ویران می‌شود، این بدشانسی است، خبر بدی است و واقعا ناراحت می‌شود. بازیکنان فوتبال وقتی وارد این ورزش می‌شوند می‌دانند که مصدومیت هم جزیی از آن است و گاهی باید با آن روبه‌رو شوند اما بعضی وقت‌ها این زمان طولانی می‌شود و این روی روحیه بازیکن تاثیر منفی می‌گذارد. امیدوارم هرچه زودتر شرایط خوب خودش را دوباره به دست آورد. باید به خودش فرصت بدهد و برای بازگشت عجله نکند هرچند بیرون بودن از زمین و به سر بردن در اتاق درمان برای هر بازیکنی سخت است.»

بیل در 68 بازی ملی 26 گل زده و می‌تواند رکورد یان راش به‌عنوان بهترین گلزن تاریخ این کشور را به نام خودش تغییر دهد اما کولمن می‌گوید ولز باید در استفاده از بیل که برای نوزدهمین بار در چهار سال حضور در رئال مادرید مصدوم شده، محتاط باشد: «برخی بازیکنان وقتی سنشان بالا می‌رود، برنامه‌شان را عوض می‌کنند. به خودش و رئال مادرید بستگی دارد، بازیکنان ممکن است در اردوهای ملی نسبت به روند کارشان در تیم باشگاهی متفاوت باشند.»

بیل احتمالا اوایل فروردین پیش رو که ولز در جام چین بازی می‌کند، تیم کشورش را همراهی کند. اروگوئه و جمهوری چک تیم‌های دیگر این مسابقات هستند که میهمانان بیشتر به دنبال کسب منافع مالی در آن شرکت می‌کنند. بیل در این فصل تنها 9 بازی در رقابت‌های مختلف انجام داده و تیمش، رئال مادرید هم با هشت امتیاز اختلاف نسبت به بارسلونا در رده سوم لالیگا قرار دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز