خبرگزاری کار ایران

با ادعای AS؛

جانشین بیل در رئال مادرید مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۵۵۸۱۰۰

باشگاه رئال مادرید از مصدومیت‌های ستاره ولزی این تیم خسته شده و او را در تابستان آینده به فروش می‌رساند.

به گزارش ایلنا، نشریه اسپانایی AS فاش کرده که باشگاه رئال مادرید تصمیم گرفته گرت بیل را بفروشد و در تابستان آینده خرید موفقی داشته باشد. سران ارشد باشگاه مجبور به این تصمیم گیری شده‌اند زیرا بیل برای چندمین بار هفته گذشته با مصدومیت مواجه شد.

به گفته AS جدیدترین مصدومیت او صبر سران سانتیاگو برنابئو را به پایان رسانده؛ سرانی که او را در سال 2013 جذب کرده‌اند و این بازیکن تا این زمان 19 بار مصدوم شده است. بیل در 19 بازی این فصل رئال مادرید تنها در 9بازی حاضر بوده و آخرین زمان به میدان رفتن او با پیراهن رئال مادرید به 26 سپتامبر برمی‌گردد.

در حال حاضر بهترین تصمیم مسئولان باشگاه فروش این مرد ولزی 28 ساله است که طبق گزارش این نشریه حدود 70 تا 80 میلیون یورو برای کهکشانی‌ها سودآوری دارد تا آنها یک بازیکن باارزش را به خدمت بگیرند.

هدف اصلی رئال مادرید کیلیان ام‌باپه است که در تابستان به پاری سن ژرمن پیوسته و جذب این ملی پوش فرانسوی حدود 200 میلیون یورو هزینه دارد.

روزنامه انگلیسی میرر در حال حاضر منچستریونایتد را با قیمت 85 میلیون یورو جدی ترین گزینه خرید بیل می‌داند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز