خبرگزاری کار ایران

سرمربی ایرانجوان بوشهر:

شکست دادن استقلال در جام حذفی؟ چرا که نه! / توکل ما بر خداست

asdasd
کد خبر : ۵۵۸۱۸۵

سرمربی ایرانجوان بوشهر معتقد است با توجه به شرایطی که در لیگ دارند پیروزی آنها برابر استقلال در جام حذفی غیرممکن نیست.

غلامرضا دلگرم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره شرایط بازیکنان ایرانجوان بوشهر برای دیدار برابر شهرداری ماهشهر در هفته سیزدهم لیگ دسته اول گفت: با اینکه شرایط خوبی نداریم و شش بازیکن اصلی را در اختیار نخواهیم داشت. سه مصدوم و سه محروم که در بین آنها اویس کردجهان، بهترین گلزنمان هم حضور دارد.

وی ادامه داد: این یک چالش بزرگ برای ماست و باید به جوانان در این دیدار میدان بدهیم. امیدوارم آنها در این مدت برای به دست آوردن جایگاه مناسب در ترکیب تیم تلاش کنند. توکل ما بر خداست و باید این شرایط را تغییر بدهیم. تا به امروز دگرگونی شرایط را شاهد نبودیم و منتظریم تا مبلغی از استانداری به شهرداری اهدا گردد تا به حساب باشگاه واریز شود. فعلا مراحل اداری در حال طی شدن است.

سرمربی ایرانجوان تاکید کرد: این اتفاق‌ها و مشکلات که با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم روی روح و روان بازیکنان تاثیر گذاشته که در نتیجه گیری هم تاثیر مستقیم دارد و متاسفانه اگر اینگونه پیش برود در آینده عواقب بدی می‌بینیم.

غلامرضا دلگرم درباره رویارویی با استقلال تهران در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اظهار داشت: تا این چالش سخت بازیکنانمان 5-6 هفته‌ای فرصت دارند. جوانان ما همیشه آماده بازی‌های سخت هستند و حالا به تیم ریشه داری مانند استقلال برخورد کردیم. مهدی قائدی، مهدی طارمی و دانیال ماهینی و غیره از ایرانجوان به فوتبال ما معرفی شدند و به این روند در ادامه امیدواریم. آنها تیم قابل احترامی هستند و با تغییراتی که در کادر فنی این تیم ایجاد شده موفق شدند به روند خوبی برسند. از طرفی جام حذفی جام شگفتی‌ها بوده و بعید نیست برد ما در این بازی رقم بخورد. شکست استقلال در جام حذفی؟ چرا که نه. روی کاغذ شانس ما برای پیروزی کم است اما ناامید نیستیم. تمام امید ما حمایت مسئولین شهرستان از تیم ماست زیرا استعدادهای خوبی داریم که با برطرف شدن مشکلات می‌توانند به سطح اول فوتبال معرفی شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز