خبرگزاری کار ایران

منچستریونایتد قرارداد چهار بازیکنش را یکساله تمدید می‌کند

asdasd
کد خبر : ۵۵۷۶۱۸

باشگاه منچستریونایتد قصد دارد با استفاده از بند مندرج در قرارداد 4 بازیکنش که به شیاطین سرخ امکان می‌دهد این قراردادها را برای یک سال دیگر تمدید کند، آنها را برای یک فصل دیگر در اولدترافورد نگه دارد.

به گزارش ایلنا، 4 بازیکنی که منچستری‌ها می‌‌خواهند قراردادهایشان را تمدید کنند عبارتند از، خوان ماتا، آندر اررا، اشلی یانگ و الی بلیند که همگی قراردادهایشان در پایان فصل آینده منقضی می‌شود.

در قرارداد هر 4 بازیکن بندی وجود دارد که به شیاطین سرخ اجازه می‌دهد به صورت یکطرفه قرارداد آنها را برای 12 ماه دیگر تمدید کند و به این ترتیب می‌تواند آنها را تا پایان ماه ژوئن سال 2019 نگه دارد. در همین حال گزارش شده که این باشگاه از چنین بندی در قرارداد لوک شاو استفاده کرده است و بازیکنی که سال 2014 با قراردادی 28 میلیون پوندی از ساوتهمپتون خرید را برای یک فصل دیگر نگه خواهد داشت.

این در حالی است که گفته می‌شد فنرباغچه قصد دارد مدافع انگلیسی شیاطین سرخ را در ماه ژانویه به صورت قرضی به خدمت بگیرد. گفته می‌شود که من‌یونایتد به پیشنهادهایی که برای فروش شاو دریافت می‌کند گوش نخواهد کرد مگر اینکه تیمی برای خرید او حاضر به پرداخت 20 میلیون پوند شود. گزارش شده است که تاتنهام، آرسنال، چلسی، اورتون و منچسترسیتی جزو تیم‌هایی هستند که شرایط شاو در اولدترافورد را زیر نظر گرفته‌اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز