خبرگزاری کار ایران

مورینیو: حالا در جمع 16 تیم هستیم

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۷۵۴

مورینیو در مورد بازی با ویگان و جدایی بازیکنان یونایتد به اظهار نظر پرداخت.

به گزارش ایلنا، تیم منچستر یونایتد و ویگان در جام حذفی انگلیس به مصاف هم رفتند که تیم یونایتد موفق شد با چهار گل فلینی، اسمالینگ، میخیتاریان و شواین اشتایگر حریف خود را 4بر0 شکست دهد و به جمع 16 تیم پایانی راه یابد.

شیاطین سرخ چند روز پیش هم موفق شده بودند به فینال جام اتحادیه راه یابند.

مورینیو پس از پایان این دیدار گفت: مستحق این پیروزی بودیم. نیمه اول زیاد خوب نبود  و با یک گل زمین بازی را ترک کردیم. می‌دانستیم که حریف با سازماندهی و تمرکز بالایی پای به میدان خواهد نهاد. به همین دلیل روش بازی تیم را تغییر دادیم. نیمه دوم بهتر بازی کردیم و شایسته پیروزی بودیم. کارمان را خوب انجام دادیم و حالا در جمع 16 تیم پایانی هستیم.

مورینیو در خصوص ماندن یا رفتن شواین اشتایگر افزود: او می‌ماند و نامش در فهرست تیم برای لیگ اروپا هم خواهد بود. با جدایی اشنایدرلین و دیپای جای خالی‌ در لیست ما وجود دارد. ما بازیکنان زیادی نداریم.

وی در مورد اشلی یانگ افزود: من خیلی اشلی یانگ را دوست دارم. دلم نمی‌خواهد از جمع ما جدا شود. با این حال او تنها بازیکنی است که احتمال جدایی‌اش وجود دارد. اگر دست من بود قطعاً می‌گفتم که او بماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز