خبرگزاری کار ایران

مورینیو: ما مسئول به وجد آوردن هواداران هستیم

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد پس از پیروزی تیمش در بازی مقابل هال سیتی گفت: همیشه فکر می‌کنم که ما مسئول به وجد آوردن هواداران برای شرکت در بازی هستیم. این وظیفه ماست.

به گزارش ایلنا، شیاطین سرخ شب گذشته با برتری 2بر صفر مقابل هال سیتی در دور رفت از مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه یک قدم به فینال نزدیک‌تر شدند.

ژوزه مورینیو در پایان بازی اظهار داشت: شاید باید در تمرینات آماده‌سازی‌مان قبل از بازی چالش بیشتری ایجاد می‌کردیم. بازیکنان باید پیشرفت کنند. من باید پیشرفت کنم و هواداران هم برای بازی بزرگ یکشنبه هفته آینده (برابر لیورپول در اولدترافورد) پیشرفت کنند. همیشه فکر می‌کنم که ما مسئول به وجد آوردن هواداران برای شرکت در بازی هستیم. این وظیفه ماست.

آقای خاص افزود: اگر خوب و مشتاقانه بازی کنیم، هواداران هم به کمک‌مان می‌آیند. ما هواداران حیرت‌آوری داریم. زمانی که خوب نباشیم هم آنها حامی ما هستند، ما را برای ارائه یک بازی خوب ترغیب می‌کنند و حمایت‌مان می‌کنند. خواهش من از هواداران این است که لطفاً به تئاتر نیایید، بیاید و با ما بازی کنید.

مورینیو راجع به عملکرد تیمش گفت: من فکر می‌کنم که دراین بازی حرکات‌مان از سرعت کافی برخوردار نبودند و کار را با حرکات اضافه برای خودمان سخت کردیم و به نظرم موقعیت‌های مهمی را از دست دادیم. با این حال با کسب 9 پیروزی من نمی‌توانم چیز بیشتری از بازیکنانم بخواهم. باید ریکاوری و خودمان را برای بازی یکشنبه آماده کنیم.

کد خبر : ۴۴۶۹۳۱