خبرگزاری کار ایران

مورینیو:در جهنم نبودیم و حالا هم در بهشت نیستیم

سرمربی منچستریونایتد عنوان کرد که تیمش بعد از کسب نتایج ضعیف هفته‌های ابتدایی، آرامشش را از دست نداد و حالا هم به خاطر پیروزی‌های پیاپی، از خود بی‌خود نمی‌شود.

به گزارش ایلنا، شیاطین سرخ در ماه‌های ابتدایی حضور مورینیو در اولدترافورد، روند پرفراز نشیبی داشتند اما اکنون در 13 دیدار اخیر در همه رقابت‌ها شکست نخوردند و در 7 بازی اخیرشان به پیروزی رسیدند.

شاگردان مورینیو اما همچنان 10 امتیاز با چلسی، صدرنشین لیگ برتر فاصله دارند و سرمربی این تیم معتقد است که پیروزی‌های پیاپی باعث نشده تا شاگردانش فکر کنند در بهشت هستند.

او به خبرنگاران گفت: وقتی روند پیروزی‌های شما به مدت چند ماه ادامه پیدا می‌کند، این تصور به وجود می‌آید که در بهشت هستید. همه با هم دوست هستند. وقتی بد نتیجه می‌گیرید، تمایلی طبیعی برای تاخیر به وجود می‌آید و گاهی همه چیز از هم گسیخته می‌شود و راه برگشتی نیست اما ما آرامش‌مان را حفظ کردیم. ما در جهنم نبودیم و حالا هم شرایط باثبات شده، در بهشت نیستیم.

مورینیو همچنین تاکید کرد: در دوره‌ای که تیمش خوب نتیجه نمی‌گرفت، از سوی مدیران باشگاه تحت فشار نبود.

سرمربی شیاطین سرخ ادامه داد: هیئت مدیره همیشه به من می‌گفت که تو سه سال با باشگاه قرارداد داری و به کارت ادامه بده. نتایج بد نظر ما برای حفظ تو در اینجا را تغییر نمی‌دهد. فکر می‌کنم این رابطه می‌تواند برای مدت طولانی ادامه پیدا کند زیرا براساس نتایج خوب پایه ریزی نشده است. براساس واقعا بنا شده و چیزی که هر روز می‌‌بینیم.

کد خبر : ۴۴۵۳۶۴