خبرگزاری کار ایران

مورینیو: مثل سبک فرگوسن بازی کردیم

سرمربی پرتغالی منچستریونایتد در مورد پیروزی تیمش در برابر میدلزبورو گفت: فرگوسن لایق آمدن به اولدترافورد بود تا مردم دوباره او را به خاطر بیاورند. امروز ما به شکلی بازی کردیم که تیم فرگوسن بازی می‌کرد.

به گزارش ایلنا، در چارچوب دیدارهای لیگ برتر فوتبال انگلیس، شیاطین سرخ موفق شدند با 2 گل دقایق پایانی مارسیال و پوگبا از سد میدلزبورو در چاچوب دیدارهای لیگ برتر فوتبال انگلیس گذر کنند.

سرمربی این تیم در خصوص غیبت روخو و فیل جونز گفت: من به همه بازیکنانم اعتماد کامل دارم. اگرچه روخو و فیل جونز نمایش خوبی در بازی‌های قبلی داشتند، اما من به بیلی و اسمالینگ اعتماد دارم و به همین دلیل به آنها بازی دادم. کریک و رونی نیز مصدوم بودند و به علت نزدیک بودن تاریخ بازی‌ها باید به همه بازیکنانم اعتماد کنم.

مورینیو درباره دیدار با میدلزبورو اظهار داشت: از این پیروزی احساس بسیار خوبی دارم اما مثل دیگر پیروزی‌هایم خوشحال نیستم زیرا برادرم در نیمکت تیم حریف نشسته بود. کارانکا کار خود را به خوبی انجام داده است و هرگاه برادرم ناراحت باشد من نیز غمگین خواهم بود. جوری بازی کردیم که انگار 70 هزار تماشاگر در زمین بودند. در 15 دقیقه پایانی 70 هزار نفر کنار 11 نفر بازی کردند.

وی اظهار داشت: فرگوسن  لایق آمدن به اینجا بود تا مردم دوباره او را به خاطر بیاورند. حضور او اینجا تنها به خاطر جشن تولد 75 سالگی نبود. ما به شکلی بازی کردیم که تیم فرگوسن بازی می‌کرد و همه تماشاگران را با خود همراه کردیم.

سرمربی پرتغالی شیاطین سرخ در مورد اشباهات داوری این دیدار افزود: داور خودش می‌دانست که اشتباه کرده است و این موضوع ناراحت کننده است زیرا داوران زمانی که اشتباه می‌کنند خودشان از همه ناراحت‌تر هستند.

کد خبر : ۴۴۳۴۱۷